دسته: برندینگ و تجاری سازی

دسته‌بندی: برندینگ و تجاری سازی
کسب و کار

رونق کافی شاپ های روستایی در چین

کسب‌وکارهای نوپا:کافی‌شاپ‌ها در ژجیانگ شرق چین رونق دارند و توسعه محلی را تقویت می‌کنند. با سرمایه‌گذاری بر شرایط و منابع محلی، مکان‌های مختلف در استان

ادامه مطلب »
آموزش

5 معیار درPMI یا شاخص شامخ

شاخص شامخ یک معیار یا ابزار است که برای سنجش رونق، ثبات یا رکود در یک صنعت یا بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شاخص به عنوان یک اندازه‌گیری مهم در مدیریت و تحلیل صنعت و بازارها به کار می‌رود. به طور کلی، شاخص شامخ نشان دهنده وضعیت عمومی یک صنعت یا بازار، بهبود یا تضعیف آن و تاثیرات آن بر کسب و کارها و سرمایه‌گذاران است.

ادامه مطلب »