بایگانی‌ها

تخفیف‌های اولیه جمعه سیاه امسال بیشتر شده

تخفیف‌های اولیه جمعه سیاه در اکتبر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار بیشتر بود، و این نشان می‌دهد که خرده‌فروشان نگران هستند که تقاضا در طول فصل خرید تعطیلات بسیار کم باشد. داده های Adobe Analytics نشان می دهد که تبلیغات در طیف وسیعی از دسته ها، از جمله پوشاک، لوازم خانگی و رایانه، در ماه گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بوده است. به عنوان مثال، قیمت پوشاک آنلاین در سراسر اکتبر نسبت به ابتدای ماه ۹ درصد کمتر بود، اما در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به ترتیب تنها ۲ درصد و ۵ درصد کمتر بود.

بر اساس تجزیه و تحلیل آن، از هشت دسته ای که در طول تعطیلات محبوب هستند، فقط وسایل الکترونیکی و اسباب بازی ها در ماه گذشته تخفیف های کمتری نسبت به سال های قبل داشتند. داده‌های Adobe شامل تبلیغات در مکان‌های خرده‌فروشی فیزیکی نمی‌شود، اما بیش از یک تریلیون بازدید از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی ایالات متحده، ۱۰۰ میلیون SKU و ۱۸ دسته کل محصول را پوشش می‌دهد، که به گفته آن‌ها بیشتر از هر شرکت فناوری یا سازمان تحقیقاتی دیگری است.

سال‌هاست که به اصطلاح «خزش تعطیلات»، تخفیف‌های جمعه سیاه زودتر از روز بعد از روز شکرگزاری آغاز می‌شود، زیرا شرکت‌ها به دنبال طولانی‌کردن فصل خرید و رسیدگی به تقاضاهای تغییر یافته از سوی مصرف‌کنندگانی هستند که زمان بیشتری برای خرید هدایا می‌خواهند. به گفته ادوبی، در حالی که قیمت ها در حال حاضر پایین است، انتظار می رود تبلیغات در جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری به اوج خود برسد.

جمعه سیاه یک اصطلاح عامیانه برای جمعه بعد از شکرگزاری (آخرین پنجشنبه ماه نوامبر)در ایالات متحده است. این به طور سنتی آغاز فصل خرید کریسمس در ایالات متحده است. بسیاری از فروشگاه‌ها فروش‌های بسیار تبلیغاتی را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌دهند و اغلب زود، گاهی تا نیمه‌شب یا حتی در روز شکرگزاری باز می‌شوند. فروش برخی از فروشگاه ها تا دوشنبه (“دوشنبه سایبری”) یا برای یک هفته (“هفته سایبری”) ادامه دارد.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه