بایگانی‌ها

چرا فروشندگان شکلات کسب و کارشان پاییز رونق می یابد؟

کسب‌وکارهای نوپا:کسب و کار فروشندگان شکلات در ماه پاییز در اروپا و آمریکا بسیار رونق پیدا میکند. زیرابرای چندین دهه، تعطیلات پاییزی بزرگترین روز سال برای سازندگان آب نبات بوده است. در سال‌های اخیر، هالووین به یک فصل سه ماهه برای شکلات مارس و رقبایی مانند اسنیکرز تبدیل شده است.

فدراسیون ملی خرده‌فروشی پیش‌بینی می‌کند که مصرف‌کنندگان امسال ۳.۶میلیارد دلار برای آب نبات هالووین خرج کنند، در مقایسه با ۳.۱ میلیارد دلار در سال گذشته، حتی اگر بسیاری از خریداران از هزینه‌های خود در جاهای دیگر صرف نظر کنند. میشل باک، مدیرعامل هرشی در ماه جولای در کنفرانس سه ماهه شرکت به سرمایه‌گذاران گفت: «ما می‌دانیم که در زمان‌های سخت اقتصادی، مصرف‌کنندگان به‌ویژه علاقه‌مند به لذت بردن از چیزهای ساده در زندگی … مانند هالووین هستند.

شکلات مارس غالبا میزان فروش را محرمانه تلقی کرده و اعلام نمی نماید.اما نزدیک به ۴۵میلیارد دلار درآمد سالانه در سال ۲۰۲۱ در خصوص فروش این شرکت افشاشده است. البته شرکت مارس همچنین بستنی آدامس و غذای حیوانات خانگی نیزتولید می‌کند..

شرکت مارس از دو سال قبل با در نظر گرفتن خطرات مالی بسیار زیاد برای هالووین و تعطیلات پاییزی شروع به برنامه ریزی کرد. لی بل مدیر فروش شرکت گفته که با خرده فروشان کلیدی به گفتگو می نشیند تا در مورد روند طعم ها، بسته بندی و پایداری آن بحث کند.

او گفت: «توسعه و اجرای بسیاری از این چیزها دو سال طول می کشد تا به بازار عرضه شوند. بنابراین چیزهایی که ما در سال ۲۰۲۱ برای آنها برنامه ریزی کردیم، امسال در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت همچنین بیشتر تمایل به خرید آنلاین دارد. سال گذشته، تقریباً یک سوم از مصرف کنندگان اقلام هالووین را به صورت آنلاین خریداری کردند.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه