بایگانی‌ها

ضرر در کسب و کار چیست؟

کسب‌وکارهای نوپا:ضرر در کسب و کار چیست؟در پاسخ سر راست به این سوال باید گفت:ارتباط بین اثربخشی خدمات ما و منابعی که به دست می آوریم ضعیف است یا وجود ندارد. اگر یک کسب‌وکار چیزهایی را تولید می‌کند که هیچ‌کس نمی‌خواهد، معمولاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که درآمدی نداشته باشد و در نهایت تعطیل شود.

ارتباط بین منابع برای ادامه کار و اینکه چقدر خوب آن را انجام می‌دهیم در بیشتر سازمان‌های خیریه مثلا چندان واضح نیست. از آنجایی که هدف سازمان‌های غیرانتفاعی تأثیر مثبت بر جامعه از طریق کمک به نیازمندان است، کاربران مستقیم خدمات آن‌ها اغلب توانایی پرداخت هزینه‌های آن را ندارند. سازمان‌های غیرانتفاعی معمولاً بیشتر پول و سایر منابع مورد نیاز خود را از اهداکنندگان، دولت یا داوطلبان دریافت می‌کنند، نه از کاربران مستقیم خدمات.

بنابر این صرفا “خوب بودن” برای بخش خصوصی و کسب و کارهای مستقل تضمین کننده درآمد نیست و نمی توان آن را با درآمد سنجید. بنابراین، ارزیابی عملکرد سازمان‌های توسعه‌ای دشوارتر است.

با این حال، سازمان‌های تجاری و کسب و کار ها همچنان مجبورند از منابع کمیاب به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، و برای کاهش هزینه‌هایی که با آن مواجه هستند، تلاش کنند.

به همین جهت موفقیت کسب وکار اغلب به افراد آن بستگی دارد و باید موضوع تلاش برای کاهش هزینه ها و افزایش سود مورد توجه همه اعضا فعال در یک کسب و کار باشد. چون با سرعت عدم تراز مالی به نفع در آمد زایی ِموجب سقوط یک کسب و کار می شود.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه