بایگانی‌ها

نسخه شش سروش‌ پلاس عرضه شد

کسب‌وکارهای نوپا:نسخه شش سروش‌ پلاس عرضه شد.پس از انتشار نسل پنجم سروش‌پلاس با تغییرات بنیادین و زیرساختی در آذرماه ۱۴۰۱، نوبت به تغییرچهره و تحول در رابط کاربری این پیام‌رسان رسید. در آخرین نسخه منتشرشده این پیام‌رسان ۳۷ میلیونی، تغییرات بیش از پیش به چشم کاربران می‌آید. نسخه ششم سروش‌‌پلاس در حالی به کاربران ارائه شد که فضای داخلی این پیام‌رسان از جمله صفحات چت و گفتگو، بخش تنظیمات و مدیریت حساب کاربری با تفاوت چشم‌گیری از طراحی سابق آن در نسخه پنجم ظاهر شده‌اند.

سادگی و روانی صفحات مختلف این پیام‌رسان در کنار خوانایی بیشتر، وضوح پالت رنگی و تایپوگرافی دل‌نشین، از جمله تغییراتی است که در نسخه شش سروش‌پلاس به چشم می‌خورد. بهبود یکپارچگی اپلیکیشن با ایجاد یک طراحی منحصربه‌فرد، افزایش ثبات و جذابیت بصری در عین سادگی و بازبینی بیش از ۱۵۰۰ صفحه از بخش‌های مختلف این پیام‌رسان تنها بخشی از پیاده‌سازی پروژه نسخه ششم به حساب می‌آید.

بازطراحی رابط کاربری نسخه جدید سروش‌پلاس در کنار خلق تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربران فضای مجازی، با تلفیق اصول فنی طراحی محصول و هنر طراحی گرافیک توانسته نمونه بارزی از ترکیب کاربردپذیری و لذت بصری در یک محصول دیجیتال باشد.

اما در این میان تیم فنی این پیام‌رسان نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته‌اند؛ اضافه شدن امکان کاربردی و پرتقاضای تنظیمات آخرین بازدید(Last seen) در بخش حریم خصوصی از جمله‌ مهم‌ترین ویژگی‌ نسخه ششم سروش‌پلاس است. در این بخش کاربران با مراجعه به تنظیمات حریم خصوصی حساب کاربری خود در پیام‌رسان می‌توانند نمایش زمان آخرین بازدید خود را برای مخاطبین خود به‌صورت دل‌خواه شخصی‌سازی کنند.

در ماجراجویی فعالان حوزه تکنولوژی، به‌ویژه در دنیای همواره در حال تحول ارتباطات دیجیتال، حرکت بر لبه نوآوری مهم‌ترین عامل دستیابی به موفقیت است. به نظر می‌رسد سروش‌پلاس در طراحی جدید خود در نسخه ششم، به خوبی توانسته با تلفیق هنر و فناوری، تجربه‌ای دل‌پذیر را برای طیف بزرگ کاربران خود بزرگ بزند؛ تجربه‌ای که تنها آغاز این ماجراجویی است. برای مشاهده و دسترسی به طراحی جدید این پیام‌رسان می‌توانید از وب‌سایت رسمی سروش‌پلاس به نشانی splus.ir دریافت و یا به‌روزرسانی کنید.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه