بایگانی‌ها

شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید

کسب‌وکارهای نوپا:کنفوسیوس یک بار گفت: “شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید، و هرگز مجبور نخواهید شد یک روز در زندگی خود کار کنید.” این قطعا در حال حاضر درست است. و با توجه به اینکه بسیاری از ما بخش قابل توجهی از زندگی خود را در محل کار می گذرانیم، هرگز مهمتر از این نبوده که کاری را که انجام می دهیم دوست داشته باشیم. طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد، یک آمریکایی به طور متوسط ‍۱۷۵۷ ساعت در سال کار می کند. با این حال، در بریتانیا، کارگران به طور متوسط ۱۶۷۰ساعت کار در سال و در آلمان ۱۳۵۴ساعت در سال است. بنابراین، با ساعات زیادی که در محل کار سپری می‌کنید، یافتن شغل جالبی که شما را هیجان‌زده و برانگیخته می‌کند، ضروری است.

البته، هیجان و علاقه می تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. هنگام جستجوی یک شغل جالب، ممکن است لازم باشد عوامل انگیزشی شما را در نظر بگیرید.

شاید بخواهید شغلی داشته باشید که یک خط مشی عالی با پرداخت حقوق و مزایای زمان انعطاف پذیر ارائه دهد. ممکن است به دنبال کار به عنوان بخشی از یک تیم خلاق باشید یا از مهارت های فنی که در طول سال ها توسعه داده اید استفاده کنید. دانستن اینکه چه چیزهایی شما را مورد علاقه و هیجان قرار می دهد و درک آنچه در آن مهارت دارید، می تواند یافتن شغل عالی که برای شما مناسب است را بسیار آسان تر کند.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه