بایگانی‌ها

مشاغل فصلی در نروژ(4)

کسب‌وکارهای نوپا:نروژ یکی دیگر از نقاطی که ممکن است آن را “دور” تصورکنید، اما فرصت های شغلی تابستانی در نروژ بسیار جذاب و سرگرم کننده است! نروژ که به عنوان دروازه شفق شمالی شناخته می شود، بسیار بیشتر از یک سرزمین قطبی است. گزینه های آب و هوای سرد آن واقعا شگفت انگیز است، اما چیزی که این کشور را بسیار منحصر به فرد می کند، فرصت های شغلی تابستانی است کاملا دست کم گرفته شده آن است.

بخش بزرگی از نروژ از آبدره‌ها یا ورودی‌های طولانی و بسیار عمیق دریا بین صخره‌های مرتفع و کوه‌ها تشکیل شده است و آب‌های شفاف و مناظر دیدنی آن را نباید از دست داد. حومه نروژ، مملو از مزارع عجیب و غریب و آبدره‌های عمیق، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند و دمای ملایم آن نیز آسیبی به افراد نمی زند.

بیشتر این سرزمین فقط در ماه های گرم نروژ قابل دسترسی است و آن را به یک تجربه بسیار منحصر به فرد تبدیل می کند. برگزاری یک کنسرت در نروژ این ویژگی رادارا ست که اگر خلاق باشید، فرصت های شغلی فراوانی را بدست خواهید آورد.کار بر روی یک کشتی تفریحی که در میان آبدره‌های تنگ و عمیق با نهنگ‌هایی که اشخاص را احاطه کرده‌اند، مطمئناً محبوب‌ترین گزینه به دلایل واضح است، اما مشاغل زیادی نیز وجود دارد که شامل کشاورزی فصلی، مهمان‌داری در تورهای گردشگری، گله‌داری گوزن شمالی یا حتی آموزش سگ‌های گرگی هم می‌شود. اگر هیچ کدام از اینها جذاب به نظر نمی رسد پس همیشه می توانید به تولید پنیر Jarlsberg نیز بسنده کنید.

گروه گسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه