بایگانی‌ها

استفاده از تجربه درمسیر طولانی کسب و کارهای نوپا

کسب‌وکارهای نوپا:در کسب و کارهای نوپا باید مسیر طولانی برای دستیابی به موفقیت طی کرد ،زیرااین مسیر مملو از مشکلات فراوانی است، ممکن است عاقلانه باشد که از همان آغاز کارآفرینی، برخی از قوانین مهم را در نظر بگیریم: اول، برای شکست آماده شوید.

یک تجزیه و تحلیل خوب از خطرات و تأثیر بالقوه آنها قبلاً به شما امکان می دهد برخی را مسایل راحذف کنید، معقول ترین تصمیم ها را بگیرید یا زمانی که ناملایمات به شما روی می آورد روحیه اتان را از دست ندهید. همچنین باید تعادل بین اعتماد به نفس، توانایی ها و سرسختی خود را به هر قیمتی و در مقایسه با دیگران حفظ کنید.

به این ترتیب، مهم است که بهانه نیاورید و جرات کنید از منطقه امن خود خارج شوید. در سرتاسر جهان، فرهنگ های فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی می تواند از قاره ای به قاره دیگر بسیار متفاوت باشد.به همین دلیل درک شکست و پیامدهای اجتماعی آن در سراسر جهان به یک شکل درک نمی شود.

مهمترین چیز این است که بدانید چگونه خودتان را زیر سوال ببرید، تا به سمت قدرت واقعی خود بروید. گاهی اوقات مجبور می شوید خود را از کسانی که از نظر عاطفی با آنها در ارتباط هستید، اما می دانید که مانعی در مسیر موفقیت شما هستند، جدا کنید. از سوی دیگر، شما نیز باید جرات کمک خواستن داشته باشید. حتی برای درخواست یک نظر بی طرف و خارجی. بسیاری از کارآفرینان به دلیل منیت های خود یا ترس از قضاوت شدن به عنوان نادان از صحبت کردن با افراد مناسب برای بازگشت به مسیر خود مردد هستند. در اینجا به مواردی اشاره می شود که اشخاص مختلفی با مشکلات مواجه شده و بالاخره برا آن فائق آمده اند.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه