بایگانی‌ها

اوضاع کار در هنگ کنگ

کسب‌وکارهای نوپا:کار در هنگ کنگ بسیار مشکل و استرس زا است.برای کار کردن در هنگ کنگ ملاحظات فرهنگی و اجتماعی خاصی وجود دارد که بر استرس زندگی در اینجا می افزاید. توقعات خانواده بالایی از جوانان هنگ کنگ وجود دارد، مانند انتظار برای دریافت حقوق خوب و مراقبت از والدین خود. همچنین ساعات کار در هنگ کنگ بسیارطولانی است.

در واقع، طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ توسط UBS، هنگ کنگ دارای طولانی ترین هفته کاری در جهان است و کارمندان به طور متوسط ۵۰.۱ ساعت در هفته در محل کار خود سپری می کنند که به معنای۳۸ درصد بیشتر از میانگین جهانی است. این هفته‌های کاری طاقت‌فرسا به این معناست که مردم هنگ‌کنگ زمان خود را برای معاشرت با دوستان کاهش داده‌اند، چه رسد به اینکه برای خود غذاهای مغذی بپزند یا یک خواب خوب شبانه داشته باشند، که همه این عناصر برای پایین نگه داشتن سطح استرس و بالا نگه داشتن سطح سلامتی حیاتی هستند.

همه اینها در شرایط متوسط فضای کوچک زندگی است که به تدریج با کاهش ۳۹درصدی از سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ به این طرف به شدت در حال کاهش است.به گونه ای که انها باید در خانه های قوطی کبریتی(مانند آنچه در تصویر دیده میشود)زندگی کنند.

محیط کار در هنگ کنگ نیز رقابتی است. ۶۸ درصد از کارمندان با وجود احساس ناخوشی جسمی یا روحی، همچنان سر کار می روند. ۸۳ درصد از شهروندان حداقل از یک عارضه اسکلتی عضلانی رنج می برند، محصول جانبی ناخوشایندی از گذراندن بیشتر اوقات هفته در قوز کردن روی صفحه نمایش کامپیوتر. هزینه‌های ترکیبی این گونه‌های منفرد برای کارفرمایان ۵.۵ تا ۱۲.۴ میلیارد دلار در سال هزینه دارد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه