بایگانی‌ها

هر کارآفرین داستان متفاوتی دارد

کسب‌وکارهای نوپا: هر کارآفرین داستان متفاوتی در مورد اینکه چرا تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار گرفته است دارد. برخی از همان روز اول می‌دانستند که می‌خواهند برای خودشان کار کنند و برخی دیگر در حالی که برای شخص دیگری کار می‌کنند ایده‌هایی به ذهنشان می‌رسد و تصمیم می‌گیرند که جهش کارآفرینی را انجام دهند.

هر کارآفرین داستان متفاوتی در مورد اینکه چرا تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار گرفته است دارد. برخی از همان روز اول می‌دانستند که می‌خواهند برای خودشان کار کنند و برخی دیگر در حالی که برای شخص دیگری کار می‌کنند ایده‌هایی به ذهنشان می‌رسد و تصمیم می‌گیرند که جهش کارآفرینی را انجام دهند.

اکثر صاحبان کسب و کار بر روی یک چیز توافق دارند – کارآفرین بودن عالی است. دلایل بی پایانی برای این  امر وجود دارد و هر کارآفرینی  هم دلایل شخصی خود را نیز خواهد داشت. در اینجا چند دلیل، بدون ترتیب خاصی، وجود دارد که چرا فکر می کنیم کارآفرینی شگفت انگیز است.

۱. کنترل کامل بر سرنوشت خود دارید. شما تصمیماتی را اتخاذ می کنید که در نهایت موفقیت یا شکست کسب و کار شما را تعیین می کند. هیچ کس مانع دید شما نخواهد شد.

۲. کارآفرینان مبتکر هستند. به تمام فناوری ها و ایده های جدیدی که در چند سال گذشته به زندگی رسیده اند فکر کنید. همه اینها زمانی فقط یک ایده بودند – اما کارآفرینان شگفت انگیز آن ایده ها را زنده کردند.

۳. شما عضوی از یک خانواده می شوید. فرهنگ کارآفرینی تقریباً مانند یک خانواده بزرگ است – و شما نمی‌توانید گروهی بهتر از سایر کارآفرینان را پیدا کنید که مایل به ارائه مشاوره و کمک باشند.

۴. شما کنترل می کنید که چه کسی برند شما را نمایندگی می کند. تیمی که اطراف خود را با آن احاطه کرده اید نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می کند — می توانید تیمی از افراد همفکر تشکیل دهید که انگیزه و اشتیاق شما را به اشتراک بگذارند.

۵. انجام کارهای مورد علاقه. مدیر عامل و بنیانگذار Vivint، تاد پدرسن، اخیراً در برنامه تلویزیونی رئیس نامحسوس” حضور داشت و اظهار کرده که روزانه کلاه بیسبال با نام تجاری این شرکت بر سر می‌گذارد. او رئیس است — او می تواند هر چه بخواهد بپوشد.

۶. شما این فرصت را دارید که زندگی را تغییر دهید. آیا ایده ای برای محصول یا خدماتی دارید که پتانسیل تاثیرگذاری زیادی داشته باشد؟ پس به سوی انجام  آن بروید — هیچ چیز شما را متوقف نمی کند!

۷. کنترل کاملی بر فضای کاری خود دارید. آیا در یک محیط خلاق عالی هستید؟ دفتری با رنگ صورتی می‌خواهید ودوست دارید یک اسپرسو بار کامل داشته باشید تا شما را پر از کافئین نگه دارد؟ انجامش بده!

۸کار آفرینی شتابی به زندگی می دهد که تکرار آن سخت است. هیچ آدرنالینی بالاتر از آدرنالینی که بعد از رسیدن به یک هدف دریافت می کنید و می دانید که برای رسیدن به آن نقطه، بسیار سخت کار کرده اید وجود ندارد.

۹. شما به عنوان یک الگو عمل می کنید. به عنوان یک کارآفرین، مردم به شما نگاه می کنند. شما این توانایی را دارید که الگویی برای خانواده، دوستان، کارمندان و اعضای جامعه باشید. موفقیت شما به عنوان انگیزه و الهام بخش برای دیگران عمل می کند.

۱۰. هرگز خسته نخواهید شد. همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد و به احتمال زیاد همیشه لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را خواهید داشت. هر روز چالش‌های جدید و فرصت‌های جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه