بایگانی‌ها

پاریس برای تحویل پلاک های آسیب دیده جایزه می دهد!

کسب‌وکارهای نوپا:در شهر پاریس برای تحویل پلاک های آسیب دیده آدرسهای شهری جایزه می دهند. پاریس برا ی حفظ تابلوهای خیابانی گمشده به عنوان یک میراث فرهنگی این جدید را ارائه می دهد با کمک یک برنامه، ساکنان تشویق می شوند تا پلاک های آسیب دیده یا گم شده را گزارش کنند پاریس در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ تابستان امسال به روش‌های مختلف، تصویر بد خود را از بین می‌برد.

آخرین ابتکار که توسط شهرداری راه اندازی شده است، از ساکنان دعوت می کند تا تابلوهای خیابانی آسیب دیده و مفقود را در سراسر شهرداری گزارش دهند و از شانس برنده شدن یک لوح شخصی برخوردار شوند. این پروژه “À vos plaques, prêts, partez” (“روی پلاک های شما، آماده، برو!”) نام دارد و از ۱۸دسامبر تا ۴ فوریه ادامه دارد. افرادی که مایل به شرکت در مسابقه و کمک به شورای شهر هستند باید برنامه DansMaRue را دانلود و ثبت نام کنند، برنامه ای که به طور خاص برای مشارکت دادن ساکنان در گزارش هر گونه ناهنجاری هایی که در محیط شهری مشاهده می کنند طراحی شده است.

تابلوی خیابانها در پاریس به عنوان بخشی از میراث محلی در نظر گرفته می شوند، بنابراین مقامات حفاظت از آنها را جدی می گیرند. مقامات با کمپین فعلی به دنبال دستیابی به دو هدف هستند. از یک سو، حفاظت یک سیاست مهم برای دولت پاریس است که نه تنها به حفظ نمای ساختمان‌های تاریخی، بلکه به مواردی مانند تابلوهای خیابان‌ها و تابلوهای ورودی مترو نیز تعمیم می‌یابد. در واقع، حتی نام واقعی خیابان‌ها نیز در سیاستی برای حفظ برند شهری که نسل به نسل قابل تشخیص باقی می‌ماند، به‌طور تصادفی تغییر نمی‌کند. از سوی دیگر، پایتخت فرانسه می‌خواهد تصویر خود را پیش از بازی‌های المپیک تابستانی که بازدیدکنندگان بیشتری از حد معمول به شهر می‌آیند، تازه‌تر کند. اینجاست که تابلوهای خیابانی به آنها کمک می کند تا در محیطی ناآشنا جهت گیری بهتری داشته باشند. این شهر سه جایزه ارائه می دهد که همه آنها علائم خیابانی شخصی سازی شده است. جزئیاتی در دست نیست که منظور مقامات از «شخصی‌سازی» چیست، اما احتمالاً به برنده اجازه خواهند داد تصمیم بگیرد که چه چیزی روی پلاک نوشته شود. برنده شرکت کننده ای خواهد بود که قانونی ترین گزارش ها را در برنامه ارسال کند. دو برنده دیگر با قرعه کشی تصادفی مشخص خواهند شد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه