بایگانی‌ها

استفاده از از دوچرخه های فریبنده برای ردیابی سارقان

کسب‌وکارهای نوپا:استفاده از از دوچرخه های فریبنده برای ردیابی سارقان پلیس بلژیکاستفاده کند پلیس بلژیک اکنون می تواند آزادانه از این حربه برای کشف سرقتها با سرعت بیشتر بهره بگیرد.دست ماموران قبلاً با بوروکراسی دست و پاگیر هنگام توسل به این روش بسته شده بود. سال گذشته حدود ۳۰هزار دوچرخه در بلژیک به سرقت رفت، اگرچه تعداد واقعی این موارد جنایت احتمالاً حتی بیشتر بود. زیرا بیشتر سرقتهاهم حل نشده بود. اما از این پس قانونگذاران کشور استفاده از دوچرخه های به اصطلاح طعمه را برای پلیس آسان کرده اند تا به راحتی سارقان دوچرخه را ردیابی کرده و اشیای مسروقه را به صاحبان واقعی خود بازگردانند.

وزیر دادگستری پل ون تیگچلت، گفته: “دوچرخه دزدیده شده قربانیان را بسیار ناامید می کند. همچنین پلیس را ناامید می کند زیرا دستگیر کردن سارقان دوچرخه در عمل بسیار دشوار است.” با دوچرخه های فریبنده، می توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. دوچرخه های طعمه چیست؟ دوچرخه های طعمه دوچرخه های ناشناس مجهز به ردیاب GPS هستند که در جایی در خیابان پارک شده اند. این مفهوم بسیار ساده و قابل توضیح است زیرا لحظه ای که دوچرخه شروع به حرکت ردیاب GPS می کند به پلیس هشدار می دهد که به راحتی می تواند جایی که دزد با وسیله نقلیه می رود را دنبال کند.

این روش به خودی خود جدید نیست، با این حال، تا کنون برای توسل به آن، پلیس باید ثابت می‌کرد که در حال انجام عملیات ویژه جنایت سازمان‌یافته است تا از دفتر دادستانی مجوز بگیرد. بنابراین، دوچرخه‌های فریبنده در دسته روش‌های ویژه بررسی قرار گرفتند، اما اکنون اصلاحات قانونی این بار را کاهش داده است. امید در اینجا دوچندان است. از یک طرف، انتظار می‌رود که عامل حل‌پذیری این جنایت افزایش یابد و عاملان آن مجازات شوند (بر اساس گزارش‌ها، در صورت دستگیری تا ۴۰۰ یورو پرداخت خواهند کرد، اگرچه مشخص نیست که آیا مجرمان تکراری مجازات جدی‌تری خواهند داشت). از سوی دیگر، هدف این است که این دوچرخه‌ها به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و ابزار بازدارنده حتی برای انجام جنایت عمل کنند، زیرا سارقان مطمئن نیستند که آیا دوچرخه فقط یک طعمه است یا خیر.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه