بایگانی‌ها

نمایش کودک کسب و کار قدیمی که احیا شده

کسب‌وکارهای نوپا:نمایش کودک یا جشن‌های کودک در قرن نوزدهم که یک شکل شگفت‌انگیز محبوب از کسب و کار همراه باسرگرمی بود.به نظر برگزار کنندگان این مسابقات،این کار؛ کیش خانواده را ترویج کرده، غرور مادری را به نمایش گذاشته و راهی به سوی شهرت و ثروت باز کرد.

مسابقات زیبایی، با همه جذابیت ها و جنجال هایشان، بخشی آشنا از فرهنگ آمریکایی در سال ۱۹۳۵ میلادی هستند.طیف وسیعی از افراد، از کودکان گرفته تا زنان و چهره‌های مشهور در مسابقات در صحنه های محلی و جهانی شرکت می کردند،

بنابراین یکی از پیشینه‌های فراموش‌شده فرهنگ نمایش،و تمرین مجدد فعالیتهای هنری نوزدهم «نمایش‌های کودک» است، مسابقاتی که در آن خانواده‌ها به فرزندانشان پیشنهاد می‌دادند که به‌عنوان بهترین و درشت‌ترین نوزادان مورد قضاوت قرار گیرند. اگرچه به نظر می رسید که آنها یک سرگرمی غیرعادی بوده اند که از ناکجاآباد آمده است. به گفته محقق سوزان جی پیرسون، در پایان قرن، آنها در نمایشگاه‌های کشاورزی و مکانیک، تئاترهای شهری، سالن‌های نمایشگاه و رویدادهای جمع‌آوری کمک‌های مالی به شکلی معمولی از سرگرمی تبدیل شدند. و قبل از اینکه زنان برای تاج خانم آمریکا در آنجا رقابت کنند، آتلانتیک سیتی میزبان یک نمایش سالانه کودک در پیاده‌روی خود بود.

اگرچه این مسابقات بعدها انجام نشد. اما با فراگیر شدن شبکه های مجازی امروزه دوباره شاهد انجام مسابقات کودک و نمایش گودکان به خاطر جذب فالوور هستیم. در حقیقت این کسب و کار چندان هم جدید نیست و چنانکه اشاره شد حداقا صد سال قذمت دارد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه