بایگانی‌ها

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از آموزش های کسب و کاربرخودار می شوند

کسب‌وکارهای نوپا:مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از آموزش های کسب و کاربرخودار می شوند. در این خصوص محمود جاودان اظهار کرد: ۳۸۰ نفر از مددجویان جویای کار تحت پوشش کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس آموزش های مرتبط با اشتغال را فرا گرفتند.

وی افزود: آموزش های کسب و کار یکی از ارکان برنامه های حوزه اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است که به صورت مستمر و در راستای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان ارائه می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس ادامه داد: دوره های خیاطی، صنایع دستی، علوم دریایی، آرایشگری، گواهی انواع وسیله نقلیه، رایانه، برق خودرو، مکانیک، تعمیرآسانسور و … از جمله آموزش های مهارتی ارائه شده به مددجویان است.

وی گفت: برای برگزاری این دوره های آموزش های مهارتی اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

جاودان اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس بهره مند شده اند.

وی اضافه کرد: ۳۲۳ فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال طی این مدت با هدف مدیریت فقر و رفع مشکلات به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بندرعباس با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت به نیازمندان پرداخت می شود، عنوان کرد: رفع مشکلات معیشتی، درمان، تعمیر مسکن، فرهنگی و پرداخت از اهداف پرداخت این نوع تسهیلات است.

جاودان گفت: ۷۴ دستگاه کولر نیز در سال جاری در راستای کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی، ارزش هرکولر گازی را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای تهیه این تعداد کولر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه