بایگانی‌ها

طرح ویژه کمد در کشور ایرلند برای عمومی شدن ورزش

کسب‌وکارهای نوپا:طرح ویژه کمد در کشور ایرلند برای عمومی شدن ورزش در نظر گرفته شده است.دوبلین با تجهیزات مشترک رایگان، انجام ورزش را آسان می کند کمدهای BoxUp در سراسر ایرلند در حال رشد هستند از این ماه، دوبلینی‌ها به تجهیزات ورزشی، مانند راکت‌های ، تنیس و اسکواش و توپ بسکتبال، وزنه‌ها – و همه رایگان – به لطف کمدهای عمومی ویژه نصب شده در برخی از پارک‌ها، دسترسی دارند.

پروژه کمد بخشی از ابتکار شهرهای فعال است که هدف آن الهام بخشیدن به شهروندان است تا از روی کاناپه های خود بلند شوند و از امکانات و مزایای انجام ورزش های مختلف لذت ببرند. این راه حل از سوی یک شرکت سوئیسی به نام BoxUp به اجرا درآمده است که کمدهایی با درهای شفاف با قابلیت شناسایی آسان قرار می دهد.

هر یک از جعبه ها حاوی اقلام ورزشی است که می توان به صورت رایگان از آنها استفاده کرد. کمدها شامل تجهیزاتی هستند که با امکانات ورزشی محیط اطرافشان مطابقت دارد. برای باز کردن قفسه ها، تنها کاری که ساکنان باید انجام دهند این است که یک برنامه را دانلود کنند که قفل کمد را باز می کند.

این برنامه همچنین زمانی که مورد بازگردانده شده است ثبت می کند و بنابراین می تواند گزارش هایی را برای نرخ استفاده از تجهیزات ایجاد کند. این نوع اطلاعات به ویژه برای مقامات برای برنامه ریزی کردن ارزشمند است، بنابراین آنها می توانند ببینند که آیا ابتکار عمل آنها در سطح محلی محبوبیت پیدا می کند یا خیر. به این ترتیب دیگر از نابرابری ورزشی خبری نیست.

جعبه های خورشیدی و ایده تجهیزات ورزشی مشترک برای اولین بار در سوئیس توسعه یافت و از آنجا به فرانسه نیز گسترش یافت. این تابستان به لطف کارگروه ملی شهرهای فعال نیز وارد ایرلند شد.

این ابتکار با مشارکت ۸ موسسه ورزشی محلی ایرلندی (LSPs) با مقامات محلی مربوطه خود به منظور ارائه تجهیزات ورزشی رایگان برای ساکنان برنامه ریزی شده است.

به غیر از دوبلین، شهرهای شرکت کننده دیگرکورک، لیمریک، گالوی و واترفورد هستند. با اتخاذ رویکردی چند بخشی، این پروژه به دنبال کاهش موانع مشارکت در فعالیت بدنی، افزایش دسترسی و افزایش انتخاب و فرصت‌های موجود برای همه است.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه