بایگانی‌ها

ایجاد کمپین بازاریابی با هوش مصنوعی

کسب‌وکارهای نوپا:مادرید برای ایجاد کمپین بازاریابی به هوش مصنوعی روی می آورد ابزار هوشمند دیجیتال چهار ویدیو تولید کرده است که سیر تحول سبک های مد را در ۱۰۰ سال گذشته نشان می دهد.بر این اساس شهر مادرید اعلام کرده است که اولین کمپین بازاریابی و ارتباطی خود را با ویدیوهایی که کاملاً توسط هوش مصنوعی (AI) تولید شده است، راه اندازی خواهد کرد.

این اولین پروژه ارتباطی از این دست در تاریخ پایتخت اسپانیا است که بر کمک سیستم‌های دیجیتالی هوشمندتر تکیه می‌کند. این کمپین تحت عنوان “بیش از صد سال در حال تکامل با هم” (Más de cien años evolucionando juntos) بر اساس چهار ویدیو ساخته شده است که کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده است که نشان می دهد سبک زندگی و نحوه لباس پوشیدن شهروندان چگونه تکامل یافته است.

قرن آخر. این تصاویر نمایه های متفاوتی از زنان، صاحبان و مشتریان موسسات و رستوران های صد ساله را نشان می دهد. در حال حاضر، تنها پیش‌نمایش‌های کوتاهی از چهار ویدیو وجود دارد، با این حال، آنها به طور کامل در دسترس خواهند بود تا زمانی که کمپین در ۲۱ اوت شروع می‌شود، میتوان این ویدئوها را تماشا کرد.

ترکیب تاریخ و تکنولوژی از سال ۲۰۰۶، شورای شهر مادرید سیاستی برای ترویج مشاغل کوچک میراث فرهنگی خود با قرار دادن پلاک های آموزنده در کنار آنها داشت. اینها شامل مغازه‌ها و رستوران‌های کوچک می‌شود که برای به دست آوردن جایگاهی نمادین، آزمون زمان را پس داده‌اند.

اکثر آنها بیش از صد سال قدمت دارند و مکان هایی که در آن قرار دارند بخشی از جذابیت و شخصیتی است که آنها را منحصر به فرد و ارزشمند می کند. شورای شهر همچنین ایده الحاق مشاغل کوچک در تابلوهای خیابانی را پیشگام کرده است که توجه مردم محلی و گردشگران را به خود جلب می کند. ابتکار دیگر قرار دادن کدهای QR در ایستگاه های اتوبوس بوده است.

اسکن اینها کاربران را به وب‌سایتی به نام Todo está en Madrid (مادرید همه چیز را دارد) هدایت می‌کند که اطلاعات فراوانی در مورد بافت تجاری و خدماتی پایتخت اسپانیا ارائه می‌کند. در حال حاضر ۸۴۸ تابلو و پلاک در نقاط مختلف مرکز تاریخی شهر نصب شده است.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه