بایگانی‌ها

تقویت صنعت سبز در اروپا

کسب‌وکارهای نوپا:صنعت سبز در اروپا تقویت می شود.بر این اساس اتحاد بزرگ اروپا از اتحادیه اروپا می خواهد که راه های جدیدی برای اجرای توافق سبز بیابد اتحاد محلی هشت سازمان را متحد می کند که از منافع پایدار جوامع محلی و منطقه ای دفاع می کنند. در نامه مشترکی که به رهبران اتحادیه اروپا ارسال شده است، ائتلاف محلی، متشکل از هشت شبکه پیشرو از مناطق و شهرها از سراسر قاره، تاکید می کند که سرعت موفقیت اروپا در دستیابی به اهداف صنعت سبز به ارائه حمایت قوی تر و بیشتر بستگی دارد. کمک به شهرها و مناطق این سازمان‌ها از کمیسیون اتحادیه اروپا می‌خواهند بدون توجه به اینکه چه کسی سکان هدایت را در دوره بعدی پس از انتخابات به دست می‌گیرد، مسیر خود را ادامه دهد. به طور خاص، اتحاد خواستار حمایت بیشتر مشترک برای سرمایه‌گذاری‌های اتحادیه اروپا، صندوق‌های ملی و منطقه‌ای در برنامه‌ها و بازیگران مختلف مالی است که بیشتر به برنامه‌های اقدام و سرمایه‌گذاری یکپارچه و جامع توسعه‌یافته محلی پاسخگو هستند. این همچنین پیش نیازی برای ایجاد مشاغل و بازارهای محلی برای صنعت سبز اروپا خواهد بود.

چالش‌های اخیر، مانند تصویب قانون احیای طبیعت، که هنوز در شورای اروپا در حال فروپاشی است، یا عقب‌نشینی‌های لحظه آخری ناشی از توقف تدریجی موتور احتراق داخلی، اهداف صنعت سبز را تضعیف می‌کنند. با نزدیک شدن به انتخابات اروپا، اتحادیه اروپا باید اطمینان حاصل کند که به عنوان یک فانوس دریایی جهانی برای رهبری آب و هوا باقی می ماند. با توجه به عرصه پیچیده تر برای قوانین آب و هوایی که در پیش است، رهبران محلی مصر هستند که تعهد اتحادیه اروپا برای دستیابی به حفاظت از آب و هوا تا سال ۲۰۵۰باید به عنوان یک اولویت اصلی باقی بماند و یک انتقال عادلانه برای مردم و سیاره زمین فراهم شود.

شهرها جایی هستند که صنعت سبز عمدتاً در آن اتفاق می افتد شهرها و مناطق جایی هستند که حداقل ۷۰ درصد از قوانین قرارداد سبز اروپا باید در آن اجرا شود. دولت‌های محلی و منطقه‌ای اروپایی در حال حاضر سفر به سمت حفاظت از آب و هوا را آغاز کرده‌اند و شروع به تغییر شهرها و مناطق اروپایی، و همچنین راه‌های زندگی، گرمایش و سرمایش، مسکن، تحرک، تولید و مصرف برای میلیون‌ها شهروند کرده‌اند. امروزه، دولت های محلی اتحادیه اروپا حدود ۵۸ درصد از هزینه های عمومی مهم آب و هوایی را بسیج می کنند و از دولت های مرکزی خود پیشی می گیرند. “شهرها و مناطق تعهد خود را به کار با تصمیم گیرندگان در سطح اتحادیه اروپا و ملی برای تضمین آینده ای محافظت از آب و هوا برای اروپا ثابت کرده اند. با این حال، اگر قرارداد سبز اروپا واقعاً به واقعیت تبدیل شود، اتحادیه اروپا باید محلی و منطقه ای را تقویت کند. دولت‌ها با بودجه، سیاست‌ها و مکانیسم‌های همکاری برای تضمین آینده‌ای عادلانه و انعطاف‌پذیر برای همه نیاز دارند.» شهرها و مناطق اروپایی قرارداد سبز اتحادیه اروپا را پذیرفته اند و جوامع محلی خود را در ایجاد تغییرات محلی پایدار درگیر کرده اند. آنها از تصمیم گیرندگان اتحادیه اروپا و ملی می خواهیندکه گام بعدی را در ارائه شفافیت، حمایت مالی و سازوکارهای همکاری معنادار برای کمک به این موضوع بردارند.

ولفگانگ توبنر، مدیر منطقه ای ICLEI اروپا اظهار داشت: در این سال انتخابات اتحادیه اروپا، وارد کردن دولت های محلی به عنوان شرکای جدی برای شکل دادن به آینده ای پایدار، عادلانه، دموکراتیک و عادلانه برای مشاغل و صنایع در اتحادیه اروپا ضروری تر است. رهبران محلی تاکید می‌کنند که مشارکت بین تمام سطوح دولت کلیدی است زیرا “تأمین مالی انتقال محلی محافظت از آب و هوا مستلزم بسیج اتحادیه اروپا و بودجه ملی است.” افزایش مهارت ها شهرها و مناطق به مهارت های داخلی و نیروی کار کافی برای انجام موفقیت آمیز نقش خود در انتقال بی طرفی آب و هوا و با انجام این کار، ایجاد تقاضا برای مشاغل و صنایع اروپایی نیاز دارند. رهبران اتحادیه محلی گفته اند: “این فرصت ها بهترین راه برای ایجاد پتانسیل سرمایه گذاری محلی برای صنعت اروپا و به اشتراک گذاشتن مزایای انتقال برای همه شهروندان اتحادیه اروپا است.” برقراری گفت‌وگوهای ساختاریافته با سطوح محلی و منطقه‌ای در سطح اتحادیه اروپا و ملی برای دستیابی به دگرگونی لازم و انعطاف‌پذیری اجتماعی در مقیاس در اروپا حیاتی خواهد بود. اتحاد محلی همچنین تعهد خود را برای همکاری با دولت‌های ملی، شورای اروپا، کمیسیون و پارلمان برای تبدیل قرارداد سبز اروپا به واقعیت برای هر شهروند در سراسر اروپا تکرار می‌کند.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه