بایگانی‌ها

برگزاری اولین دوره عالی تخصصی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکارپس از ۸۳ سال!

کسب‌وکارهای نوپا:پس از ۸۳ سال سابقه آموزش طراحی مدرن در کشور؛اولین دوره عالی تخصصی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار با گرایش Design.MBA در ایران افتتاح شد.این دوره fh حضور دکتر حامد مظاهریان رئیس دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران در نگارخانه تهران افتتاح شد.

دکتر حامد مظاهریان، رئیس دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران، در آئین افتتاح اولین دوره عالی تخصصی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار با گرایش Design.MBA در نگارخانه تهران، گفت: بیش از یک دهه است که اهمیت رشته MBA به خوبی روشن شده است و جهان به مدیرانی چندوجهی نیاز دارد تا بتوانند از جنبه‌های مختلف به یک موضوع نگاه کنند و درباره سرمایه انسانی، اصول بودجه‌ریزی، اقتصاد و برنامه‌ریزی استراتژیک بدانند.
وی با بیان اینکه با برگزاری دوره عالی تخصصی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار با گرایش Design.MBA، عرصه نوینی برای هنرمندان، طراحان و معماران کشورمان گشوده می‌شود؛ افزود: این دوره برای طراحان، طراحی شده است و با سایر دوره‌های MBA متمایز است. با ۸۳ سال سابقه آموزش طراحی مدرن در کشور، نیازمند این هستیم که وارد مقوله MBA طراحی شویم چراکه MBAهای کلی دیگر کفایت نمی‌کند. بنابراین نیاز داریم در دوره عالی تخصصی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار با گرایش Design.MBA، موضوعات مدیریت کسب‌وکار خیلی اختصاصی‌تر با مصداق‌های واقعی‌تر متناسب با مخاطبان تخصصی حوزه طراحی دیده شوند.
دکتر الهام فلاح، رئیس مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه این مرکز طی یکسال اخیر با رویکرد تمرکز بر دوره‌های جامع، تخصصی و بین‌رشته‌ای به فعالیت می‌پردازد، گفت: پذیرش در این دوره از طریق بررسی سوابق تحصیلی و حرفه‌ای کلیه دانش‌آموختگان، دانشجویان و افراد فعال در اکوسیستم کسب‌وکارهای خلاق در زمینه‌هایی نظیر معماری، معماری داخلی، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، صنایع دستی، طراحی پارچه، مد و لباس صورت گرفته و به شرکت‌کنندگانی که آزمون نهایی را با موفقیت سپری کنند، مدرک معتبر دوزبانه دوره‌های تخصصی دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.


دکتر فلاح افزود: در این دوره بیش از ۲۰ استاد برجسته، کارآفرین پیشرو و صاحب کسب‌‎وکار خلاق ایرانی و بین‌المللی، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهر ماه حضور و تدریس داشته و رویکرد آموزشی دوره، آموزش تجربه‌محور و مشارکتی بر اساس بررسی موشکافانه صدها نمونه موفق و ناموفق داخلی و بین‌المللی در حوزه کسب‌وکارهای طراحی محور خواهد بود.


گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه