بایگانی‌ها

برند و نامهای بزرگ در خدمت کسب و کارها

کسب‌وکارهای نوپا:ایجاد برند و نامهای بزرگ برای کسب و کارها بسیار مفید است .امروزه برندها و بازاریابان به طور یکسان برای ارائه تعریفی برای محتوای مارک دار تلاش کرده اند، تا حدی به این دلیل که صنعت دائما در حال تغییر است.در حال حاضر به جهت همگام شدن با صنعت در حال توسعه محتوای برند به چیزی بیش از یک کلمه رایج تبدیل شده است. این شکل از تبلیغات از همان روزهای اولیه تبلیغات تغییر کرده است و ناشران و تبلیغ کنندگان بیشتری نسبت به قبل روی آن سرمایه گذاری می کنند. چه استارتاپی باشید که قصد دارد یک صنعت را مختل کند یا یک شرکت فورچون 500 مانند IBM یا JP Morgan Chase که سعی در ایجاد روابط با نسل های جدید مشتریان دارد، کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دنبال راه های نوآورانه برای تعامل با مخاطبان هستند – و بهترین ها. راه برای انجام این کار از طریق داستان است، نه تبلیغات.

علاوه بر ابزاری برای ایجاد رابطه، محتوای مارک دار با تبدیل شدن به یک فرصت درآمدی بزرگ برای اکثر ناشران، ثابت می کند که پاسخی به نگرانی های پایداری طولانی مدت است. بزرگ‌ترین نام‌ها در این کسب‌وکار، تیم‌های خود را اصلاح کرده‌اند تا محتوای برند را به بخشی ضروری از درآمد تبلیغات دیجیتال خود تبدیل کنند. حذف بنر تبلیغاتی صرف نظر از اینکه چه چیزی ایجاد می کنید،لازم است زیرا محتوای شما باید بیشتر از حوزه تبلیغات سنتی تاثیر گذاری کند. چرا؟ زیرا مصرف کنندگان دیگر علاقه ای به تبلیغات بنری ندارند (و احتمالاً هرگز هم علاقه ای نداشته اند). داده ها نشان می دهد که حدود ۲۵ درصد از کاربران اینترنت از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند. بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، نتفلیکس که بدون تبلیغات است، از ۵۰ میلیون به ۱۲۵ میلیون مشترک افزایش یافت. حقیقت ساده این است که مردم فقط تبلیغات را دوست ندارند و برای اجتناب از آن‌ها هم به صورت آنلاین و هم در حین تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان هزینه می‌پردازند. بنابراین بازاریابان باید چیزی را به آنها ارائه دهند که ارزش های برند آنها را به گونه ای که واقعاً با آنها طنین انداز شود، ارتباط برقرار کند. مصرف کنندگان محتوای برند را دوست دارند زیرا کمتر به فروش محصولات می پردازد و بیشتر به ارائه ارزش می پردازد. Ascend Integrated Media گزارش داد که ۷۰ درصد از مصرف کنندگان می خواستند در مورد محصولات از طریق محتوا بیاموزند و به مارک هایی که تخصص موضوعی متفکرانه ای را برای آنها ارائه می کردند، پاسخ مثبت دادند.

مصرف کنندگان محتوای برند را دوست دارند زیرا کمتر به فروش محصولات می پردازد و بیشتر به ارائه ارزش می پردازد. محتوای برند راه جدیدی برای ایجاد روابط است. عمدا در خدمت خواننده بدون وقفه در آنهاست. هدف آن بیان این است که برند چیست، انواع داستان هایی که دوست دارد قهرمان شود و انواع ایده هایی که می خواهد در کنار آنها بایستد. این بازاریابی برای قرن ۲۱ است. ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگان می‌خواستند از طریق محتوا درباره محصولات بیاموزند و به مارک‌هایی که تخصص موضوعی متفکرانه‌ای را در اختیارشان قرار می‌داد، پاسخ مثبت دادند. به نام محتوای برند عشق چرا شرکت‌های بیشتری روی محتوای برند سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ این فقط یک ابزار بیهوده نیست – اگرچه داشتن خط نوشته خود در Fast Company یا The Wall Street Journal احساس شگفت انگیزی است. محتوای برند موثرترین راه برای جلب توجه و ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید است – و همانطور که همه بازاریابان می‌دانند، زمان (با نام مستعار توجه) پول است. محتوای برند اغلب یک محصول ممتاز با قیمت‌های بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار و بالاتر بسته به شرکای کسب و کار و اندازه کمپین است. به این ترتیب، تیم های بیشتری این وظیفه را بر عهده گرفته اند تا اثربخشی محتوای مارک را اثبات کنند. خبر خوب این است که محتوا فراتر از یک ابزار آگاهی قدرتمند، می‌تواند مستقیماً به چشم‌های بیشتری در وب‌سایت برند یک کسب و کارتبدیل شود و پول نقد بیشتری به جیب آن صنعت منتقل شود.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه