بایگانی‌ها

معرفی سامانه دیتاک،مفید برای کسب وکار

سامانه دیتاک یک سامانه مهم در دنیای کسب و کارها است.میدانیم که در دنیای سراسر دیتای امروز، شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و برای کسب اطلاعات درباره هر موضوعی اولین اقدام ما سرزدن به این برنامه‌ها است.

چه بخواهیم محصولی خریداری کنیم چه در رابطه موضوعی خاص اطلاعات به‌دست بیاوریم تفاوتی ندارد؛ در همه این فعالیت‌ها مراجعه به شبکه‌های اجتماعی مختلف، در اولویت ما قرار دارد.

به همین دلیل نیز کسب‌وکارها باید از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی خدمات یا کالاهای خود استفاده کنند. البته رصد این برنامه‌ها و پیگیری نظرات مثبت یا منفی کاربران موضوعی است که می‌تواند به رشد کسب وکار کمک کند.

سامانه دیتاک با سنجیدن نیازهای یک کسب‌وکار سعی خود را بر این دارد با ارائه خدماتی مناسب برای رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، به مدیرهای انواع بیزینس کمک کند تا در این مسیر پرپیچ‌وخم سریع‌تر به موفقیت دست یابند.

سامانه دیتاک تمام داده‌های لازم برای برندسازی، جلوگیری از بحران، افکارسنجی و بازاریابی را برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا افراد بتوانند در این شرایط که رقابت بسیار سخت شده، کسب‌وکار خود را از شکست حفظ کنند و آن را ارتقا دهند.

به‌طور کلی دیتاک به‌صورت روزانه به جمع‌آوری داده‌ها پرداخته و آنها را به سازمان‌ها ارائه می‌دهد تا تیم‌های روابط عمومی، مارکتینگ، تحلیل و مدیریتی از این دیتا در راستای کاهش هزینه و بودجه، افزایش سرعت و بهبود فرایندهای کسب وکار از آن استفاده کنند.

دیتاک؛ ابزار رصد شبکه‌های اجتماعی در مسیر آگاهی و شناسایی دلایل افزایش تولید محتوا در رابطه با سازمان، به شما کمک می‌کند.

رصد پلتفرم‌های مختلف به‌وسیله دیتاک امکانات مختلفی برای کاربران فراهم می‌کند که عبارت‌اند از:

با کمک کلمات کلیدی می‌توانید تمام اطلاعات موجود در رابطه با موضوع مورد نظر خود را از طریق شبکه‌های مختلف جست‌وجو و مشاهده کنید.

با ویژگی آلارم دیتاک، به‌صورت آنی از انتشار تمام خبرها در رابطه با خود یا کسب‌وکارتان اطلاع پیدا می‌کنید.

امکان مشاهده آمار و گزارش‌ها تنها با یک کلیک برای شما فراهم شده است.

دیتاک به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کافی راجع‌به برند و رقبای خود کسب کنید.

استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تحلیل احساسات مخاطبان، به شما در به‌دست آوردن تحلیل بهتری از شبکه‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

با دیتاک شما می‌توانید نیازهای مخاطبان را با کمک سوشال لیسنینگ بررسی و پیدا کنید. سپس با شناخت این نیازها به بازاریابی اصولی و جذب مخاطب بپردازید. نسخه رایگان ابزار رصد شبکه‌های اجتماعی دیتاک را امتحان کنید.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه