بایگانی‌ها

مادرید جوایز هوش مصنوعی را اهدا خواهد کرد

کسب‌وکارهای نوپا:مادرید جوایز هوش مصنوعی را اهدا خواهد کرد.۱۲ برنده می توانند هر کدام ۴۰هزار یورو دریافت کنند شهر مادرید اعلام کرده است که مسابقه جدیدی به نام «هوش مصنوعی (AI) و جوایز فناوری‌های پیشرفته» (Premios Inteligencia Artificial (IA) y tecnologías avanzadas) را با هدف ایجاد فضای نوآورانه‌تر در پایتخت اسپانیا برگزار می‌کند.

جوایز جدید دستاوردها و پروژه‌های موفق در تمام زمینه‌های فن‌آوری مدرن امروزی مانند هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، متاورس، بلاک چین یا دوقلوهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسند. این جوایز دارای یک صندوق ۴۸۰هزار یورویی هستند که به ۱۲ دسته ۴۰هزار یورو تقسیم می شوند.

این امر باعث می‌شود که تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها و متخصصان که کارشان راه‌حل‌های مناسبی را برای آینده پیشنهاد می‌کند، حمایت و دیده شود. برای ارتقای پیشرفت تکنولوژی سازمان‌دهنده جوایز، دپارتمان نوآوری و کارآفرینی شورای شهر است که امیدوار است پایتخت اسپانیا را به معیاری در نوآوری‌های فناوری تبدیل کند و الگوی مناسبی برای بررسی آن باشد. همه کارآفرینان، استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک که دارای اقامت مالیاتی در مادرید هستند، واجد شرایط درخواست و رقابت برای جوایز خواهند بود. پروژه های آنها بر اساس معیارهایی مانند کیفیت فنی، سهولت اجرای عملی، پتانسیل موجود در بازار و درجه توسعه آنها ارزیابی خواهد شد.

همانطور که در بالا ذکر شد، دوازده دسته وجود دارد و در اینجا برخی از آنها وجود دارد: پایداری، اطلاعات شهروندی، بازیافت، برنامه های کاربردی هوشمند پیش بینی، شناسایی اولیه تهدید، امنیت سایبری، پردازش تصاویر ماهواره ای، دوقلو دیجیتال، مناقصه عمومی، سلامت و توانبخشی. قابل مشاهده است که دامنه شناخت به دنبال آن است که تا آنجا که ممکن است زمینه های توسعه شهری مدرن را شامل شود.

با این حال، پروژه‌ها باید نوآوری‌های فن‌آوری را با سطح بلوغ فناوری یا سطوح آمادگی فناوری (TRL) بین TRL ۱ و TRL ۷ ارائه کنند. بلوغ فناوری بر اساس استانداردهای کمیسیون اروپا است. شورای شهر در حال حاضر درخواست های دریافت جوایز را تا ۳۰ سپتامبر می پذیرد. داوطلبان می توانند از اینجا درخواست دهند. تاریخ اعلام برندگان و مراسم اهدای جوایز هنوز ذکر نشده است.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه