بایگانی‌ها

فلورانس برای دوچرخه سواری به جای رانندگی به شهروندانش پول می دهد

کسب‌وکارهای نوپا:فلورانس برای دوچرخه سواری به جای رانندگی به شهروندانش پول می دهد. اصلی این طرح افزایش مسافران روزانه با دوچرخه است

شهرداری فلورانس اعلام کرد که ‍۱.۲ میلیون یورو بودجه اختصاص داده است که از آن برای تشویق رانندگان استفاده می کند تا وسایل نقلیه موتوری خود را برای دوچرخه در رفت و آمد روزانه خود به محل کار یا دانشگاه کنار بگذارند. این طرح ازاردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک سال با هدف افزایش تغییر در عادات حرکتی به سمت شیوه های حمل و نقل پایدارتر و سالم تر اجرا می شود.

این برنامه تشویقی Pedala, Firenze ti premi نامیده می شود (پدال، فلورانس به شما پاداش می دهد) و به شرکت کنندگان این شانس را می دهد که تا 30 یورو در ماه درآمد کسب کنند. آنها ۲۰سنت در هر کیلومتر، به اضافه پنج سنت برای هر کیلومتر در چرخه های “عمومی” تا زمانی که در شهرداری فلورانس باقی بمانند، دریافت خواهند کرد.

این طرح همچنین به مسافرانی که قبلاً از دوچرخه در سفرهای روزانه خود استفاده می‌کنند، پاداش می‌دهد، با این حال، کسانی که ترجیح می‌دهند خودروهای خود را به نفع پدال ترک کنند، اندکی بیشتر دریافت می‌کنند. دوچرخه‌سوارانی که قبلاً از دوچرخه‌های خود استفاده می‌کردند تا ۱۵ سنت در هر کیلومتر دریافت می‌کنند.

افراد از ۱۳ اردیبهشت به عنوان شرکت کننده ثبت نام کرده اند و ثبت نام از طریق اپلیکیشن Pin Bike انجام می شود. پس از ثبت نام، مسافران بالقوه دوچرخه سوار یک دستگاه ضد تقلب ارسال می شود که یک سیستم ضد تقلب ثبت شده برای صدور گواهینامه، نظارت و بازی سازی مسیرهای شهری است.

دستگاه سخت افزاری بلوتوث استفاده واقعی از دوچرخه را تأیید می کند. علاوه بر این، کاربران یک نگهدارنده گوشی هوشمند و چراغ های سیگنال دریافت خواهند کرد. با این حال، تنها ۲۰۰۰ کیت از این دست توزیع خواهد شد.

و درآمد منظم روزانه تنها مشوق نیست. شهرداری فلورانس می‌گوید همچنین به ۲۰۰ کاربر که بیشترین امتیاز را از طریق «اقدامات خیرخواهانه» از جمله تعداد کیلومتر دوچرخه‌سواری و همچنین شرکت در رویدادها و پرسش‌نامه‌ها کسب کرده‌اند، هر ماه ۱۰۰ یورو پاداش می‌دهد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه