بایگانی‌ها

کاهش ۳۴ درصدی حوادث ناشی از کار در استان زنجان

کسب‌وکارهای نوپا:کاهش ۳۴ درصدی حوادث ناشی از کار در استان زنجان توسط مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان اعلام شد. وی همچنین افزود:استان زنجان در نیمه بهمن تعهد اشتغال خود را محقق کرد.

وی با اشاره به اینکه میزان ثبت اطلاعات اشتغال دستگاه‌ها به ۱۲۰ درصد رسیده است، ابراز کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۶ ماه به ۳۰ روز کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه حوادث ناشی از کار ۳۴ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: درحوزه تعاونی‌ها نیز، برای ۲۲ تعاونی بعد از سال‌ها بلاتکلفی اتفاقات خوبی افتاده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان نیز در این جلسه تصریح کرد: مشکل نقدینگی نداریم و پول‌گذاری یک هزار دستگاه ای. تی. ام با نظم انجام می‌شود و اکیپ‌های نظارتی و بازرسی بر این کار نظارت دارند.

خاتمی ادامه داد: در ایام نوروز ۴۰ شعبه اصلی بانک‌ها در کل استان و شهرستان‌ها نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: ۱۲ تیم در مرکز استان توسط جهاد کشاورزی، اداره صمت و اصناف و سه تیم تعزیرات وضعیت بازار را رصد و تا پایان رمضان بر این کار نظارت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه استان زنجان در مقاوم‌سازی روستایی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده بود، یادآور شد: در منظومه روستایی هم رتبه برتر در کشور شدیم.

رضا خواجه‌ای افزود: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، ۲۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صدور سند مالکیت روستایی داریم.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه