بایگانی‌ها

فروشگاه بروکسل بسته های گمشده آمازون را می فروشد

کسب‌وکارهای نوپا: فروشگاه بروکسل بسته های گمشده آمازون را می فروشد یک مفهوم منحصر به فرد برای مقابله با زباله های تولید شده در اثر مصرف بیش از حد آیا شما علاقه مند به خرید یک جعبه بدون دانستن محتویات آن هستید؟ به هر شکلی که در مورد این پیشنهاد فکر کنید، ظاهراً بازار به اندازه کافی بزرگ برای این کار وجود دارد و ایده افتتاح یک فروشگاه کامل برای فروش بسته های آمازون بی جا در بروکسل را تحریک می کند. این فروشگاه Pile ou Face (به فرانسوی سر یا دم) نامیده می شود که به طرز بازیگوشی به این ایده اشاره می کند که خرید شما اساساً یک قمار است. خانواده Userstam که فروشگاه را تأسیس کردند، پس از اینکه متوجه شدند که اگرچه غیرمعمول است، تعداد مشخصی از بسته‌ها هرگز به مقصد مورد نظر خود نمی‌رسند، این ایده را دریافت کردند و در عوض در دستان شرکت‌های پیک انباشته می‌شوند. برای خرید یک بسته گمشده چقدر می پردازید؟ دلایل مختلفی وجود دارد که چرا برخی از بسته ها هرگز به خریداران الکترونیکی که آنها را سفارش داده اند نمی رسد. این موارد شامل اشتباهاتی است که در حین تحویل، آدرس‌های اشتباه و تحویل‌های بدون ادعا انجام شده است.

موسس مغازه تصمیم گرفت در مورد این بسته های بی ادعا کاری انجام دهد که در نهایت باعث گرفتگی انبارها شد و زباله های زیادی ایجاد کرد که هیچ کس نمی دانست با آن چه باید بکند. بر اساس گزارش بروکسل تایمز، مذاکرات طولانی برای متقاعد کردن غول تجارت الکترونیک آمازون برای روشن کردن این ایده انجام شد، اما در نهایت قراردادی منعقد شد و این اجازه ایجاد فروشگاه را داد. آرنو یوزرستام به بروکسل تایمز گفت: ۸۵ درصد از بسته های فروش از آمازون است. با فروش سهام مانند کیک داغ، Pile ou Face اخیراً سفارش جدیدی برای “حداقل ۱۰۰هزار بسته” ارائه کرده است. این به تنهایی نشان می‌دهد که عرضه بسته‌های تحویل‌نشده در سیستم نسبتاً قابل اعتماد است و به همین ترتیب علاقه مردم به خرید بسته‌ها نیز قابل اعتماد است. اما چگونه می توان قیمت محتویات مرموز یک جعبه را تعیین کرد؟ صاحبان مغازه ها تصمیم گرفتند از روش قیمت گذاری برخی از فروشگاه های پوشاک دست دوم استفاده کنند – پرداخت به ازای هر کیلو. مشتریان می توانند به جعبه ها نگاه کنند و حتی آنها را تکان دهند تا بفهمند چه چیزی ممکن است داخل آنها باشد و اگر تصمیم به خرید یک جعبه دارند، باید ۱۶ یورو برای هر کیلو بپردازند. به این ترتیب مردم ساعت‌های هوشمند، ابزارهای الکترونیکی و حتی گوشی‌های هوشمند را با قیمتی کمتر از ارزش بازار محصول در اختیار خواهند داشت. ظاهراً گران‌ترین کالایی که بسته‌بندی نشده، یک ژاکت Moncler به ارزش ۱۵۰۰ یورو بوده است.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه