بایگانی‌ها

کارناوال ونیز امسال به افتخار مارکوپولو برگزار می شود

کسب‌وکارهای نوپا:کارناوال ونیز امسال به افتخار مارکوپولو برگزار می شود زیراسال ۲۰۲۴هفتصدمین سالگرد مرگ کاشف افسانه ای است. مردم امسال برای ۱۸ روز از فصل کارناوال ونیز آماده میشوند زیرا این جشن ها از ۲۷ ژانویه تا ۱۳ فوریه ادامه خواهند داشت. امسال همچنین هفتصدمین سالگرد مرگ احتمالاً مشهورترین ونیزی تمام دوران – مارکوپولو – است. به همین دلیل است که برگزارکنندگان موضوع «Ad Oriente» (به شرق) کارناوال را تنظیم کرده اند

در طول دوره بیش از دو هفته ای، کل شهر ونیز به نقشه ای تبدیل می شود که به ماجراهای تاجر قرون وسطایی در آسیا بازمی گردد. بازدیدکنندگان می‌توانند در خیابان‌ها قدم بزنند و به میدان‌هایی برسند که با نمایش‌های نور، موسیقی و هنر اختصاص داده شده به این موضوع تزیین شده است. خود کارناوال ونیز به زمان مارکوپولو باز می گردد به اندازه کافی جالب توجه است که کارناوال ونیز را می توان به زمان هایی که مارکوپولو زنده بود ردیابی کرد. تاریخ آن با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده است، زیرا در طول قرن ها جشن های رسمی توسط حاکمان مختلف محافظه کار ممنوع بوده است.

نسخه فعلی کارناوال در واقع به سال ۱۹۷۹ باز می گردد که پس از ۱۸۰ سال خواب دوباره احیا شده است. به طور کلی، لباس‌های کارناوال به قرن هجدهم برمی‌گردد، یعنی دوران جاکومو کازانووا، زمانی که آخرین نسخه‌های جشن اصلی برگزار شد. با این حال، این بار، ونیز به تاریخ غنی خود نگاه خواهد کرد تا میراث یکی از اولین رکوردهای ادبیات سفر – Il Milione یا همانطور که جهان معمولاً آن را می شناسد، سفرهای مارکوپولو را به یادگار بگذارد. کارناوال فرصتی خواهد بود برای غوطه ور شدن در داستان مارکوپولوی جوان ونیزی، که جایی بین واقعیت و خیال آشکار می شود تا روایتی جذاب خلق کند که همچنان مردم را مجذوب خود می کند و برایشان رویا می سازد.

به نظرایتالیایی ها این زیباترین کارناوال در جهان است که آن را در زمان و مکان پخش کرده اند تا به همه، در مرکز تاریخی، سرزمین اصلی و جزایر جشن و سرور برسد. بازدیدکنندگان لباس پوشیده می‌توانند منتظر رژه‌های آبی، شناورهای تمثیلی، توپ‌های نقاب‌دار و رژه‌های شبانه باشند، همراه با راهپیمایی تماشایی در امتداد کانال بزرگ جشنواره امسال که به طور رسمی در ۲۸ ژانویه افتتاح می‌شود.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه