بایگانی‌ها

نکاتی درباره پیشرفت کسب‌وکارهای خانگی

کسب‌وکارهای نوپا:سید صدرالدین نجاتی گیلانی، کارشناس کسب و کار درباره پیشرفت کسب‌وکارهای خانگی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: هر راهی که انسان بخواهد کاری را شروع کند با مشکلاتی همراه خواهد بود نباید در این شرایط ناامید شد.

وی افزود: تمام شرکت‌های بزرگ در مسیر خود این مشکلات را داشته‌اند. ضرورت دارد در کسب و کار مشاور خود بود و ایجاد ثبات کرد.

وی ادامه داد: این مساله بسیار مهم است که آمار مشتریان ثابت را داشته باشیم و بررسی کنیم چه خدماتی موجب تأمین رضایت آنها شده است. سپس باید تغییرات شرایطی رصد شده و بررسی کرد این امر آیا منجر به تغییر سلایق نیز شده است.

این کارشناس حوزه کسب و کار با بیان اینکه تمام مشکلات با تفکرات ساده تغییر می‌کند، اظهار کرد: ما باید بتوانیم با در نظر گرفتن قدرت مالی هزینه‌ها را کاهش داده و در شرایط بحران بهتر فشارها را مدیریت کنیم.

نجاتی گیلانی در ادامه توضیح داد: پرسش از متخصصان هر حوزه کمک زیادی به موفقیت افراد در کسب و کارها می‌کند و برای پیشرفت باید به استقبال آینده رفت.

این کارشناس بازار کار در پایان یادآور شد: مشاوره گرفتن و در نظر داشتن عقاید معتبر و متفاوت برای استمرار فعالیت‌ها ضروری است.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه