بایگانی‌ها

فروشگاههای اتومبیل بیوک کاهش می یابد

کسب‌وکارهای نوپا:فروشگاههای اتومبیل بیوک اندازه شبکه نمایندگی خود را در ایالات متحده از طریق یک برنامه خرید داوطلبانه در حال انجام تقریباً به نصف کاهش داده است.

به گفته دانکن آلدرد، رئیس جهانی برندهای بیوک و جی ام سی جنرال موتورز، کاهش ۱۰۰۰ فروشگاهی با هدف افزایش میزان فروش در هر مکان، یا توان عملیاتی و سود در نمایندگی‌های باقی مانده است. این خریدها همچنین به فروشندگانی که نمی‌خواهند در خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کنند، اجازه می‌دهد از تجارت خارج شوند.

آلدرد در طی یک مصاحبه گفت: «آنچه ما را قادر به انجام آن می‌کند سه برابر بازده فروشندگان باقی مانده است. من فکر می کنم منصفانه است که بگویم از اینکه به آن دست یافتیم واقعا خوشحالم

بیوک قصد دارد تا سال آینده به ارائه خریدهایی که تاکنون حدود ۱ میلیارد دلار برای جنرال موتورز هزینه داشته است، ادامه دهد. به گفته آلدرد، میانگین فروش فروشگاه‌های باقی‌مانده همچنان به دنبال فروش برند GMC GM است که تا حد زیادی با بیوک نمایشگاه‌های مشترک دارد.

اکثر فروشندگانی که خرید کرده اند فروشگاه های کوچکتری بودند که تنها حدود 20 درصد از فروش سالانه بیوک را تشکیل می دادند

برنامه خرید داوطلبانه با تقریباً ۲۰۰۰ فروشنده حق رای بیوک در ایالات متحده از سال گذشته آغاز شد، زیرا این برند سرمایه گذاری خود را در گذار به عرضه انحصاری خودروهای تمام الکتریکی در داخل کشور تا سال ۲۰۳۰ آغاز کرد.

فروشندگان باید در آموزش، ابزار و تجهیزات ویژه برای انتقال EV سرمایه گذاری کنند. بیوک از افشای میزان سرمایه گذاری مورد نیاز خودداری کرد و گفت که هزینه های خاص ممکن است بسته به اندازه و دامنه نمایندگی متفاوت باشد.

آلدرد گفته که شرکت نیاز به کاهش اندازه شبکه نمایندگی بدون توجه به طرح تمام برقی برقی دارد. او تأیید کرد که هنوز برای سال 2030 هدف گذاری می کند. با این حال، او گفت که تحقق این هدف تا حد زیادی به تقاضای مشتری و پذیرش خودروهای برقی در بازار بستگی دارد. سال‌های آینده، “ما بسیار با تقاضای بازار بازی خواهیم کرد.”

بیوک در حال حاضر خودروی برقی را در ایالات متحده عرضه نمی کند. خط تولید این برند شامل چهار کراس اوور و شاسی بلند گازسوز است که قیمت های اولیه آنها از حدود ۲۲۴۰۰ تا ۴۳۹۰۰دلار است.

این برند خودروهای هیبریدی را در چین عرضه می کند، اما آلدرد از بیان اینکه آیا بیوک چنین خودروهایی را در داخل کشور عرضه می کند یا وارد می کند، خودداری کرد. هیبریدی ها به طور فزاینده ای به عنوان راهی بالقوه برای کمک به خودروسازان برای رعایت استانداردهای سخت گیرانه تر مصرف سوخت ایالات متحده در میان فروش کمتر از حد انتظار EV تلقی می شوند.

فروش بیوک در ایالات متحده در حال بهبود پس از همه گیری ویروس کرونا و مشکلات زنجیره تامین است. فروش این برند در سه ماهه سوم نسبت به سطح ضعیف خود در سال گذشته ۶۳ درصد افزایش یافته است.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه