بایگانی‌ها

شرکت کوچک چیست؟

کسب‌وکارهای نوپا:شرکت کوچک چیست؟ شرکت های کوچک به شرکت های با مسئولیت محدود خصوصی، مشارکتی یا شرکت های انفرادی گفته می شود که تنها تعداد کمی کارمند دارند. نسبت به شرکت های معمولی درآمد سالانه کمتری دارد. شرکت های کوچک برای کشور بسیار با ارزش هستند زیرا به رونق اشتغال و همچنین اقتصاد کشور کمک می کنند. این بحث منجر به توضیح چارچوب کسب و کار کوچک و ویژگی های آن به همراه مزایای آن می شود.

به طور کلی، یک شرکت کوچک درآمد کمتری نسبت به شرکت بزرگتر دارد. این فقط به نوع کسب و کار و میزان توانایی آن برای ایجاد درآمد بستگی دارد. با این حال، درآمد کمتر به عنوان سودآوری کمتر شناخته نخواهد شد. شمارش کارمندان این شرکت تنها تیم کوچکی از کارمندان را نسبت به سایر شرکت ها تشکیل می دهد. از برخی جهات، شرکت های کوچک از طریق یک فرد یا یک تیم واحد مدیریت می شوند. یک منطقه کوچک از بازار را تصرف کنید شرکت‌های کوچک برای تأمین بخش‌های کوچک‌تر جامعه یا جامعه مانند فروشگاه رفاه در شهرستان‌های روستایی ساخته شده‌اند، بنابراین فضای کوچکی را برای انجام عملیات کسب‌وکار خود ایجاد می‌کنند.

این نوع شرکت ها در فضای محدود به جای شعب مختلف یافت می شوند. شرکت های کوچک با سایر کشورها و شهرستانهامرتبط نیستند. فروش آن محدود به یک منطقه است. در مجموع شرکت های کوچک حامیان اقتصاد کشور هستند.

زیراکسب و کارهای کوچک موفق تمرکز خاصی روی مشتریان و مشتریان خود دارند و می خواهند دقیقاً آنچه را که می خواهند به آنها ارائه دهند. این تمرکز به معنای اتخاذ رویکرد رهبری بازار است، با مالکان و مدیران آنها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای حل مشکلات مشتری و بهبود محصولات خود برای مطابقت با نیازهای مشتری خود هستند.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه