بایگانی‌ها

راه اندازی کسب وکار وخدمات جابجایی محلی در بروکسل

کسب‌وکارهای نوپا:راه اندازی کسب وکار وخدمات جابجایی محلی در بروکسل با یک برنامه به نام فلویا برای همگان در دست اقدام است. اگر یک مسافر در پایتخت بلژیک حضور یابد این یک ابزار بسیارمفید خواهد بود. Floya جدیدترین اپلیکیشن موبایل شهر بروکسل است و این اپلیکیشن هم برای ساکنان و هم برای بازدیدکنندگان پایتخت بلژیک مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این اپلیکیشن که دیروز راه اندازی شد، یکپارچه سازی Mobility as a Service (MaaS) را با ترکیب تمامی خدمات حمل و نقل عمومی و خصوصی در یک مکان مناسب – گوشی هوشمند برای مردم به ارمغان می آورد. دو نهاد پشت توسعه ابزار دیجیتال STIB-MIVB، اپراتور حمل و نقل عمومی محلی و بروکسل موبیلیتی هستند.

آنها به تلاش‌ها برای ارائه انعطاف‌پذیری و واکنش سریع برای برآوردن نیازهای حرکتی کاربران پیوسته‌اند، اما همچنین آنها مردم را تشویق می‌کنند تا خودروهای خود را رها کنند و پس از مشاهده گزینه‌های مختلف، راه‌های دیگری را برای حرکت انتخاب کنند.

بدون نیاز به۱۰برنامه مختلف در تلفن همراه، Floya به کاربران این امکان را می دهد که برای روش های مختلف حمل و نقل در بروکسل برنامه ریزی، رزرو و پرداخت کنند. این طرح در حال حاضر شامل چهار اپراتور حمل و نقل عمومی (مترو، تراموا، اتوبوس و قطار) و همچنین چندین سرویس مشترک اسکوتر، دوچرخه و ماشین است.

همچنین ابزاری را در اختیار افرادقرار می‌دهد تا پس از پرداخت، قفل دستگاه‌های متحرک مشترک را باز کنند، همچنین این نرم افزار اطلاعاتی در مورد اختلالات یا مسیرهای انحرافی در طول مسیر بهافراد می‌دهد و مسیرهای جایگزین را پیشنهاد می‌کند.

به این ترتیب، برنامه جدید ارتقاء یا توسعه برنامه STIB-MIVB است، زیرا اکنون به طور هوشمندانه گزینه های بخش خصوصی را نیز محاسبه و پیشنهاد می کند . همه این ادقامات با هدف ارائه خدمات جابجایی بروکسل به عنوان یک اکوسیستم یکپارچه، بدون توجه به هدف اقتصادی است.

البته وعده این است که Floya دائماً بهبود خواهد یافت. بسیاری از ویژگی های جدید در راه است که گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه