بایگانی‌ها

دوچرخه های هرکولس چگونه به یک برند تبدیل شدند؟

کسب‌وکارهای نوپا:سازندگان دوچرخه های هرکولس مدعی انددوچرخه سواری یک فعالیت مفرح و سالم است وهیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر و سالم تر از دوچرخه سواری باشد. البته تعدد انواع مارکهای دوچرخه خریدار را سرگردان میکند  به همین جهت این پرسش مطرح می شود که با توجه به نوع چرخه های موجود؛چگونه برخی از آنها به شرکت های پیشرو وتولید کننده برتر تبدیل می شوند. خوب، یکی از شرکت‌های پیشرو دوچرخه  هرکولس، یعنی دوچرخه‌های محبوبی را تولید می‌کند که به راحتی در بازار در دسترس هستند.

شرکت دوچرخه سازی هرکولس  یک شرکت تولید کننده دوچرخه بریتانیایی است که در استون انگلستان تاسیس شد. نام تجاری “Hercules” به دلیل استحکام و دوام آن انتخاب شده است. این شرکت زندگی خود را از منطقه استون بیرمنگام انگلستان آغاز کرده است.

چگونه همه چیز شروع شد

پیش از این بنیانگذاران هری کرین و ادموند کرین شرکت پتروس سیکل را داشتند که توسط مادر ادموند مدیریت می شد و پس از آن بچه ها نیز در سن ۱۴ سالگی برای کمک به والدین خود به این تجارت می پیوستند. در سال ۱۹۱۱، تد و هری بچه ها خانه متروکه ای را اجاره کردند. در خیابان کاونتری برای کسب و کارشان.

هر دوی آنها دوچرخه را در اطراف بیرمنگام برای قطعات آن مونتاژ کردند اما تد برای انجام این کار با مشکل روبرو شد زیرا می دانست رقابت در بازار وجود دارد. در نهایت با معامله با قیمت پایین و محصول باکیفیت پیشرفت کردند. برادران آرام آرام توانستند در مدت ۶ ماه ۷۰ دوچرخه از ۲۵ دوچرخه بسازند و بفروشند

آنها دوباره در خیابان Conybere نقل مکان کردند و در آنجا ۱۰ کارگر داشتند که به آنها کمک می کند تا تولید را دو برابر کنند و به مکان های بزرگتر در خیابان Conybere، Highgate نقل مکان کردند.

راه اندازی

این شرکت در ۹ سپتامبر ۱۹۱۰ توسط ادموند کرین و هری کرین تاسیس شد. اما زمانی این شرکت به یک برند تبدیل شد و به شهرت رسید که در سال ۱۹۴۹ در هند یک شعبه اش راه اندازی شد. در آن زمان بازار دوچرخه هند در حال رشد بود زیرا در هند این روش اصلی حمل و نقل بود همچنین  تنها حمل و نقلی است که با قیمت مقرون به صرفه در دسترس بود.

در سال ۱۹۲۳، بنیانگذارهرکولس  با کارخانه قدیمی دانلوپ در راکی لین، استون همکاری اش را آغاز کرد. در سال ۱۹۲۸، آنها شروع به صادرات از هر پنج چرخه بریتانیایی به مکان دیگری کردند و بلافاصله پس از ۵ سال، درصد تولید خود را به ۴۰ درصد رساندند. مدتی این روندادامه یافت و تا پایان دهه سی، بیش از 6 میلیون دوچرخه تولید کردند و به بزرگترین تولید کننده دوچرخه در جهان تبدیل شدند.

هرکولس در سال ۱۹۵۲ با آیلین شریدان همکاری کرد و رکوردهای هرکول را شکست. در این سال، دوچرخه‌سوار پیشرو درک باتل برای تشکیل یک تیم مسابقه‌ای به هرکولس نزدیک شد و در سال ۱۹۵۳، این شرکت اولین تولیدکننده دوچرخه بریتانیایی شد که تیم مسابقه‌ای حرفه‌ای را اداره می‌کرد. از این زمان آنها شروع به مدیریت تیم و رویدادهای مسابقه جاده ای کردند.

به همین جهت یک برند مهم هرکولس اساساً متعلق به رالی انگلستان است. در سال ۱۹۹۲، دوچرخه کوهستانی به نام هرکولس MTB اختراع و عرضه شد. مجدداً در سالهای ۱۹۹۸-۲۰۰۰ دوچرخه های مخصوص بزرگسالان بیشتری توسط Hercules MTB معرفی شد. این ایده ترویج چرخه ها برای ورزش و اوقات فراغت است که باعث می شود هرکولس محصولات جدید و ارزش افزوده بیشتری به ارمغان بیاورد. این دوچرخه ها محکمتر راحت تر بودند.

در حال حاضر این شرکت محصولاتی را با تمرکز بر بازار شهری تولید می کند تا بهترین دوچرخه های تکنولوژی را به مخاطبان شهری مورد نظر خود ارائه دهد. هزینه محصول جدید هرکول “Hercules Roadeo” 8000 تا ۸میلیون تومان برای هر دوچرخه است که برای مردم شهری کاملا مقرون به صرفه است.

پروژه بزرگ

پروژه بزرگ این برند “Hercules Roadeo” است و برای اولین بار در سال 2010 راه اندازی شد. با هدف قرار دادن کودکان ۸ تا ۱۴ ساله تولید شده است.

همچنان این شرکت در فکر ارتقای Roadeo برای حفظ منافع مخاطبان هدف خود است. رودئوی جدید با دنده‌های سرعت بهتر، آلیاژ سبک وزن و ترمزهای دیسکی جلو مجهز می‌شود. آنها می‌خواهند Roadeo جدیدی بسازند که می‌تواند از عملیات آکروباتیک بهتری برای بچه‌ها پشتیبانی کند. بچه ها این دوچرخه جدید را دوست دارند زیرا می توانند شیرین کاری های برتر را در بین دوستانشان انجام دهند.

گروه تکنولوژی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه