بایگانی‌ها

درکسب وکارصبورباشیدازگفتگو باکایل راکی

کسب‌وکارهای نوپا:در کسب وکار  صبور باشید و به خاطر تغییر تغییر نکنید.همچنین کلید شماره یک برای اطمینان از عدم واکنش غیرمنطقی این است که اجازه ندهید غافلگیر شوید.

 اینها یک پیام مفید در حوزه کسب و کارهای نوپا بوده و برگرفته از مصاحبه با کایل راکی، یکی از بنیانگذاران Proposifyاست.این شرکت یک نرم افزار پیشنهادی است که به رهبران فروش،امکان  کنترل و دید را در مهم ترین مرحله فرآیند فروش خود می دهد.

کایل راکی در گفتگویش به نکاتی اشاره کرده که بخشهایی از آن بدین شرح است:

اکثر وبلاگ های تجاری به شما این باور را می دهند که باید هر روز تاکتیک ها و استراتژی های جدیدی را امتحان کنید. و این منطقی است که آنها این نکته را به شما بگویند، زیرا با ارائه راه حل های آسان برای شرایط فعلی شما، کلیک های زیادی به آنها می شود.

اما فقط به این دلیل که می توانید کار جدیدی انجام دهید، به این معنی نیست که باید آن را انجام دهید. در واقع، غالباً این استقامت و صبر در یک مسیر هوشمند واحد تا زمانی که در طرف دیگر قرار بگیرید ،موجب میشود که شرکت‌هایی که برنده می‌شوند را از شرکت‌هایی که از بین می‌روند جدا ‌کرد.

این یک چیز بسیار وسوسه انگیز بود که مسیر محصول را تغییر دهیم، یا بازار را تغییر دهیم یا کاری را انجام دهیم که دیگران به ما گفته اند، یعنی استخدام یک تیم فروش.

گاهی اوقات فکر می‌کنم بنیانگذاران استارت‌آپ می‌خواهند خیلی سریع همه چیز را تغییر دهند اما تغییرهمیشه کار نمیکند و انجام تغییر به خاطر تغییر، پیشرفت نیست.

من فکر می‌کنم این یکی از کارهایی است که ما درست انجام دادیم، زیرا بعد ازمدت ۱۸ ماه که به نمودار نگاه میکنید، فکر می‌کنم تنها دلیلی که زنده ماندیم و اکنون در حال شکوفایی هستیم، فقط به این دلیل است که کار به صورت مداوم  را برروی ساخت آن متوقف نمی‌کنیم.

گروه تکنولوژی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه