بایگانی‌ها

تولید چاقو کسب و کار صد ساله یک خانواده ژاپنی

کسب‌وکارهای نوپا:تولید چاقو کسب و کار صد ساله یک خانواده ژاپنی است.این خانواده‌ قبلاً در کاردستی کاتانا تخصص داشتند، اکنون بیش از۱۰۰ سال است که چاقوهای آشپزخانه می‌سازند که همیشه تیز می‌مانند!

این خانواده یک تولید کننده کوچک چاقوهای ژاپنی بودند و تولیدشان قبلاً مختص سرآشپزها و افراد مشهور بود، اما آنها به تازگی فروش بهترین چاقوی خود را به تمام جهان آغاز کرده اند.

خانواده ناکامورا هفت نسل است که تیغه ها را با دست جعل می کنند. مهارت های منحصر به فرد آنها از پدری به پسر دیگر منتقل شده است و تا به حال آنها هرگز ساخته های خود را به عموم نفروخته اند. در عوض، آنها به آشنایان، رستوران‌داران مشهور و افراد مشهور می‌فروشند. گوردون رمزی، مایکل کینز و بسیاری دیگر از غول‌های آشپزی جهان قبلاً توسط کمال و تعادل این چاقوها فریفته شده‌اند. سرآشپزهای ستارهاین چاقوها را با دقت جراحی، تیزی بی نظیر و دسته های کاملاً متعادل، به عنوان نماد کمال آشپزی می شناسند. هر تیغه با دست در دل کوه های ژاپن ساخته شده است.تولیدات این خانواده قبلا فقط برای نخبگان ارایه می شد، اما آنها تصمیم گرفته اند آنچه را که زمانی منحصر به فرد بود، در دسترس عموم قرار دهند. با این دیدگاه که هر آشپز پرشوری، چه حرفه ای و چه آماتور، شایسته تجربه جادوی برش بدون زحمت و دقیق است. نظر دهید

چاقوی آی کیو مانند سایر چاقوها نیست. زیرا برای یک بار استفاده طراحی نشده است. برعکس، به گونه ای طراحی شده است که چند منظوره است و قادر است بیش از ۹۵ درصد از کارهای آشپزخانه را به تنهایی انجام دهد. بدون زحمت، انواع گوشت، ماهی، سبزیجات و سبزی ها را با دقت و سهولت بی نظیر برش می دهد، استخوان بندی می کند، خرد می کند و پوسته می کند. به همین دلیل است که برخی از سرآشپزهای برتر آن را “چاقوی عالی” می نامند، زیرا همه کارها را بدون زحمت انجام می دهد و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است.

تیغه آن شکل کاملی را ارائه می دهد که به راحتی با هر کار آشپزی سازگار می شود. آلیاژ آن توسط خانواده مخفی نگه داشته می شود . همین تیغه چاقو را انعطاف پذیر، نشکن و مهمتر از همه بسیار تیز می کند.

ساخت هر چاقو حداقل یک یا دو روز طول می کشد، طبیعتاً باید این چاقو با قیمت بسیار بالایی فروخته شود. با این وجود، برخلاف تمام انتظارات، و با این روحیه که هر علاقه‌مند به آشپزی باید بتواند یک چاقوی باکیفیت داشته باشد. این خانواده چاقوهای دست ساز خود را با قیمت ۱۵۹ دلار برای فروش عرضه می کنند که برای چاقویی که توسط یک استاد برش زن ژاپنی ساخته شده است، بسیار زیاد نیست.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه