بایگانی‌ها

تسهیل کسب وکار به روش چینی

کسب‌وکارهای نوپا:مدیران شرکت Anext به عنوان شریک تجاری و خدمات‌دهنده کسب‌وکار به مهمترین شبکه‌های اجتماعی مانند دوئین و تیک‌تاک، که در قالب هیأتی سه نفره به کشورمان آمده‌اند، در اتاق بازرگانی تهران حضور یافتند تا در گفت‌وگو با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، امکان‌پذیری تبلیغ، برندسازی و فروش محصولات ایرانی از طریق پلتفرم‌های دیجیتال را مورد بررسی قرار دهند. به این ترتیب با حضور این هیأت چینی، همایشی تجاری برای آشنایی با استراتژی ورود به بازار چین از طریق پلتفرم‌های دیجیتال برگزار شد. این همایش که با اقبال شرکت‌های ایرانی مواجه شده بود، پس از مراسم افتتاحیه، در قالب گفت‌وگوهای رو در رو و مستقیم فعالان اقتصادی دو کشور ادامه یافت.

در ابتدای این همایش، معاون بین‌الملل اتاق تهران طی سخنانی، با اشاره به اهمیت توسعه روابط تجاری ایران و چین گفت: این دو کشور به عنوان دو بازیگر مهم در عرصه بین الملل، این ظرفیت را دارند که از طریق همکاری‌های بیشتر، فضای مراودات کسب‌وکارها را نه‌تنها در کشورهای خود که در سایر کشورها نیز گسترده‌تر کنند.

حسام‌الدین حلاج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در عصر دیجیتال، نقش فناوری و بازاریابی دیجیتال غیرقابل انکار بوده و انقلابی را در نحوه عملکرد، ارتباط و رشد کسب‌وکارها ایجاد کرده است، افزود: با پیشرفت روز افزون در پلتفرم‌های دیجیتال و کانال‌های ارتباطی، فرصت‌ها برای تجارت فرامرزی و مشارکت به طور تصاعدی چند برابر شده است.

او با اشاره به اینکه پاندمی کرونا، اهمیت بازاریابی دیجیتال را برای همه کشورها دو چندان کرده‌است، ادامه داد: بازریابی دیجیتال به عنوان راه نجات کسب‌وکارها این امکان را فراهم می‌کند که در ارتباط بمانیم، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنیم و با رفتارهای جدید مصرف‌کننده سازگار شویم.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه