بایگانی‌ها

بهترین شهرها برای کسب وکار کدامند؟

کسب‌وکارهای نوپا:بهترین شهرها برای کسب وکار کدامند؟زیرا می گویند شهرت همه چیز است. و همانطور که در مورد مردم است، در شهرها نیز چنین است. رتبه‌بندی City RepTrak 2016، سیدنی استرالیا را بالاتر از وین و زوریخ در رتبه اول شهرهایی با مطلوب‌ترین تصویر قرار می‌دهد. این رتبه‌بندی با استفاده از یک نظرسنجی جهانی بر اساس ده‌ها هزار رتبه‌بندی مصرف‌کننده جمع‌آوری‌شده در کشورهای G8 جمع‌آوری شده است. این شهر معتبرترین شهرهای جهان را بر اساس سطح اعتماد، احترام، تحسین و احترام رتبه بندی می کند.

سیدنی رتبه خود را از سال ۲۰۱۵ حفظ کرده است، اما شهر خواهرش ملبورن، که سال گذشته در رتبه دوم قرار گرفت، به طور کلی از این رتبه خارج شد. استکهلم نیز از رتبه سوم سال گذشته به رتبه پنج امسال کاهش یافته است. کانادا با سه شهر در بین ۱۰ شهر برتر: تورنتو، مونترال و ونکوور، نمایش قدرتمندی دارد. سال گذشته فقط ونکوور این رتبه را کسب کرد.

بر اساس رتبه بندی در سال ۲۰۱۲، ونکوور بهترین شهرت در جهان بود و در سال ۲۰۱۱ لندن جایزه را از آن خود کرد. پایتخت بریتانیا در غیاب امسال خودنمایی می کند. شاید تعجب آورترین آنها نبود هیچ شهری در ایالات متحده باشد. تا سال ۲۰۱۱ هیچ شهر ایالات متحده در جدول وجود نداشته است. علاوه بر اعتماد، احترام، تحسین و احترام، شهرها بر اساس اقتصاد، محیط کسب و کار و کارایی اداره خود نیز رتبه بندی می شوند.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه