بایگانی‌ها

برگزاری همایش کسب و کار در شهرستان نمین

کسب‌وکارهای نوپا:همایش کسب و کار در شهرستان نمین برگزار می شود.دهمین رویداد کتابخانه ها عمومی و کسب و کارهای کوچک در روز یک شنبه ۹ مهرماه رأس ساعت ۱۰ صبح به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمین در محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی این شهرستان برگزار خواهد شد.

پروانه رضاقلیزاده گفت: این برنامه با حضور سیدباقر میرعبداللهی معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از مسئولان فرهنگی و اقتصادی استان اردبیل و فعالان مشاغل و کسب و برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: در این رویداد علی فارغ عضو هیئت علمی دانشگاه هنرهای اسلامی دانشگاه تبریزی و سیدباقر میرعبداللهی معاون پژوهش و فناوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سخنرانان ویژه این همایش به سخنرانی در خصوص کتابخانه های عمومی و کسب و کارها خواهند پرداخت.

رضاقلیزاده اضافه کرد: این برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشورiranpl.ir منتشر خواهد شد.

وی گفت: دسترسی علاقه مندان برای شرکت مجازی در این همایش از مراجعه به آدرس : skyroom.online/ch/researchpl/ardabil خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل بیان کرد: در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از آثار و هنرهای فعالان کسب و کار خرد و خانگی برگزار خواهد شد.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه