بایگانی‌ها

ادوبی با فناوری جدید در خدمت کسب وکار ها

کسب‌وکارهای نوپا:شرکت ادوبی اعلام کرد که در آخرین تلاش خود برای رقابت با استارت‌آپ‌هایی که کسب‌وکار اصلی آن را به چالش می‌کشند، فناوری جدیدی را برای تولید تصویر ارائه می‌کند که می‌تواند از یک تصویر آپلود شده الهام بگیرد و با سبک آن مطابقت داشته باشد. فناوری تولید تصویر از شرکت‌هایی مانند میدجرنی و استیبل دیفیوژن پایگاه مشتریان خلاق ادوبی را که از ابزارهای آن مانند فوتوشاپ استفاده می‌کنند، تهدید کرده است.

ادوبی به مشتریان خود قول داده تصاویر تولید شده از چالش های قانونی در امان باشند. این شرکت افزود که مشتریان از این ابزار برای تولید ۳ میلیارد تصویر استفاده کرده اند که ۱ میلیارد از آنها در ماه گذشته است. نسل جدید ابزارهای معرفی شده شامل قابلیتی به نام Generative Match خواهند بود. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا از متن، تصویر تولید کنند. اما همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با آپلود ۱۰ تا ۲۰ تصویر، به عنوان مبنایی برای تصاویر تولید شده استفاده کنند.

الی گرین‌فیلد، مدیر ارشد فناوری ادوبی برای رسانه‌های دیجیتال، گفت که این شرکت قصد دارد به برندهای بزرگ اجازه دهد تعدادی عکس از یک محصول یا شخصیت آپلود کنند و سپس از فناوری مولد برای ایجاد خودکار صدها یا هزاران تصویر برای نیازهای مختلف مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

ادوبی ابزارهایی را عرضه کرد که گرافیک‌های بُرداری را تولید می‌کنند، که به راحتی می‌توان اندازه آنها را تغییر داد و معمولاً برای آرم‌ها و برچسب‌های محصولات و همچنین ابزارهایی برای تولید الگوهای بروشورها و موارد دیگر استفاده می‌شود. گرین‌فیلد گفت قیمت‌ها نسبت به افزایش‌هایی که قبلا در ماه سپتامبر اعلام شده بود، تغییری نخواهد کرد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه