بایگانی‌ها

کره جنوبی تجاری سازی خودروهای خودران را تسریع می کند

کسب‌وکارهای نوپا:کره جنوبی تجاری سازی خودروهای خودران را تسریع می کند.این اقدام به منظور بهبود وضعیت کسب و کار در این کشور صورت می پذیرد.

همه کشورها به طور یکسان در تعیین اهداف بلندپروازانه و انجام اقدامات معنی دار برای تشویق شیوه های رانندگی ایمن و قابل اعتماد خودران سرمایه گذاری نمی کنند. رویکرد متفکرانه و تعهد دولت کره جنوبی از هر دو سطح محلی و فدرال در توسعه سیاست‌های نظارتی و آمادگی شهری برای تجاری‌سازی رانندگی خودکار نمونه‌ای برای سایر کشورهایی است که قبلاً این کار را انجام نداده‌اند. در سپتامبر ۲۰۲۲، وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی برنامه های به روز شده خود را برای آینده خودروهای خودران و مسیر تجاری سازی و آزمایش خودروهای خودران در دهه آینده در این کشور ارائه کرد. برنامه های ملی به روز شده، جدول زمانی برای دستیابی به اهداف تجاری سازی، ایجاد و/یا به روز رسانی سیاست های ایمنی و بیمه، و راه اندازی مناطق آزمایش خودروهای خودمختار و توسعه زیرساخت ها را تعیین می کند. انتشار طرح به روز شده نقطه عطف دیگری در مجموعه اقداماتی است که این کشور برای تسریع تجاری سازی خودروهای خودران انجام داده است.

در آخرین به روز رسانی، دولت نقشه راه و اهداف سیاستی را برای قدرت بخشیدن به آینده خودمختار در کشور ارائه کرد. این کشور قصد دارد حداقل یک وسیله نقلیه خودران سطح ۴ را در سال ۲۰۲۷ تجاری کند و نیمی از خودروهای جدید فروخته شده در سال ۲۰۳۵ را هدف قرار داده است که سطح ۴ یا سطح ۵ خودران باشند. این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ اتوبوس های خودران سطح ۴ و وسایل نقلیه مسافربری را تا سال ۲۰۲۷ تأیید کند. این به روز رسانی در بحبوحه گمانه زنی ها درباره تغییرات نظارتی برای هماهنگ کردن آزمایش خودروهای خودران سطح 3 با حذف مانع سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و اجازه دادن به وسایل نقلیه خودران برای رانندگی در همان زمان ارائه می شود. حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه ها به عنوان وسایل نقلیه غیرخودکار. در این بین، این کشور قصد دارد حداقل یک وسیله نقلیه با سیستم های سطح ۳ را در سال ۲۰۲۲تجاری کند و به همراه ژاپن و آلمان به یکی از اولین کشورهایی تبدیل شود که این کار را انجام می دهد.

در برنامه سپتامبر ۲۰۲۲، وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی جدول زمانی جدیدی را برای ایجاد استانداردهای ایمنی و الزامات بیمه برای وسایل نقلیه کاملاً خودمختار تعیین کرد. این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ قوانین مربوط به استانداردهای ایمنی، ارزیابی عملکرد، الزامات افزونگی و اقدامات مربوط به نقص را ایجاد کند. این کشور اولین استانداردهای ایمنی جهان را برای سطح 3 استقلال در دسامبر ۲۰۱۹ ایجاد کرد.

در همین راستا قانون ضمانت جبران خسارت تصادفات خودرو نیز در آوریل ۲۰۲۰ اصلاح شد. این اصلاحیه راه را برای هر گونه خسارت ناشی از کارکرد خودروی خودران برای پوشش بیمه نامه نگهداشته شده توسط مالک وسیله نقلیه و مخالفت با غرامت خودرو هموار کرد. سازنده، حتی اگر چنین آسیبی را بتوان به نقص خودرو نسبت داد. علاوه بر این، سازندگان وسایل نقلیه خودران باید هر وسیله نقلیه خودران را به یک دستگاه ثبت اطلاعات خودران مجهز کنند که امکان بررسی فنی علل تصادف را فراهم می کند. به همین ترتیب، مالک وسیله نقلیه موظف است اطلاعات ارائه شده توسط ضبط کننده خودران را به مدت یک سال نگه دارد. علاوه بر این، این کشور کمیته بررسی تصادفات را برای تعیین علت تصادف خودروهای خودران ایجاد کرده است.

این کشور متعهد به سرمایه گذاری 4 تریلیون وون (۲.۸ میلیارد دلار) در تحقیق و توسعه برای ساخت سیستم های حمل و نقل هوشمند و نقشه های دقیق است. کره جنوبی همچنین هفت منطقه آزمایشی رانندگی خودمختار را با برنامه‌هایی برای افزایش به حداقل یک منطقه در هر استان ایجاد کرد. علاوه بر این، این کشور یک هدف بلندمدت انتقال به مناطق منفی دارد که در آن همه مناطق می توانند برای آزمایش خودروهای خودران به جز موارد منفی استفاده شوند. در کوتاه مدت، دولت خطوط انحصاری برای وسایل نقلیه خودران در بزرگراه ها تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ و یک سیستم ارتباطی بلادرنگ تعیین خواهد کرد. تا سال ۲۰۳۰، دولت قصد دارد یک نقشه دقیق دقیق از جاده ها و ترافیک در جاده های اصلی با به روز رسانی در زمان واقعی ایجاد کند.

انتظار می‌رود غول خودروسازی این کشور، هیوندای، فروش فناوری سطح ۳ را در مدل پرچم‌دار جنسیس G۹۰ آغاز کند، اما این کشور در آزمایش خودروهای خودران سطح 4 عقب مانده است.

در نتیجه، طبق گفته بنیاد نوآوری توسعه رانندگی خودرو کره، تا ژانویه ۲۰۲۲، مسافت پیموده شده تجمعی خودران در کره جنوبی تنها ۷۲۰هزار کیلومتر با استفاده از ناوگانی متشکل از ۲۰۰ تا ۲۵۰ وسیله نقلیه تا ژانویه ۲۰۲۲بوده است. در مقایسه، بایدو چین تقریباً ۲۱ میلیون کیلومتر و Waymo مستقر در ایالات متحده ۳۲ میلیون کیلومتر اطلاعات رانندگی جمع آوری کرده است.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه