بایگانی‌ها

فناوری و کسب و کارهای کوچک

فناوری به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد که از طریق ایمیل، از طریق وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و انجمن ها با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. صاحبان مشاغل کوچک می توانند با دریافت بازخورد از مشتریان و اعمال فوری آن در مشاغل خود، در صورت صلاحدید، از این ارتباط فوری استفاده کنند.

از دیدگاهی دیگر ازطریق فناوری و استراتژی‌های خلاقانه، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند تکامل یابند تا از شرکت‌های بزرگ‌تر عقب نمانند و حتی گاهی اوقات آنها را در بازی خود شکست دهند.

این موضوع بدان معناست که کسب و کارهای کوچک بیش از هر زمان دیگری نیاز به پذیرش فناوری دارند. آنها باید نه تنها بازاریابی و تعامل با مشتری، بلکه انواع ابزارهای فناوری را که بزرگترین شرکت های جهان برای کمک به عملکرد بهتر کسب و کار خود و ارائه کالاها و خدمات مقرون به صرفه به مشتریان خود استفاده می کنند، در نظر بگیرند.

همچنین ترکیب راه حل های فناوری در شیوه های تجاری سنتی تر نیز می تواند راهی عالی برای رشد و تکامل به عنوان یک تجارت کوچک باشد. در میان پربارترین و موفق‌ترین کسب‌وکارها در طول همه‌گیری کورونا ، خدمات تحویل مبتنی بر وب و اپلیکیشن موبایل بوده است. این سرویس‌ها مدلی را ارائه می‌کنند که می‌تواند توسط کسب‌وکارهای کوچک دنبال شود – چه آن‌ها صرفاً به دنبال اضافه کردن خدمات تحویل به کسب‌وکار فعلی خود میباشند یا حتی یک کسب‌وکار کاملاً سیار ایجاد میکنند. در هر صورت، این روش ،فضایی برای استفاده از همان نوع پلتفرم‌های فناوری که توسط همتایان چند میلیون دلاری آنها در بازار استفاده می‌شود،فراهم می آورد.

گروه تکنولوژی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه