بایگانی‌ها

تبدیل محل دفن زباله به مکان توقف خودروهای توقیف شده

کسب‌وکارهای نوپا: تبدیل محل دفن زباله به مکان توقف خودروهای توقیف شده در لهستان.با این اقدام لهستانی ها برای حل زباله و مقابله رانندگی در حالت مستی وارد عمل می شوند. صوفیه، پایتخت بلغارستان، مانند بسیاری از شهرهای بزرگ، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند –

از جمله انباشت زباله های غیرقانونی و ازدحام ماشین های پارک شده در خیابان ها و حتی پیاده روها. راه حل جدیدی از سوی شورای شهر پیشنهاد شده است تا حداقل تا حدودی این دو مشکل را در یک حرکت کاهش دهد -یعنی تبدیل محل دفن زباله غیرقانونی به پارکینگ خودروهای توقیف شده توسط پلیس. این اقدام توسط شهردار منطقه در صوفیه، دیمیتر پتروف، هدایت می شود که به همراه رئیس شورای شهرداری تسوتومیر پتروف، برای اطلاع رسانی در مورد این طرح در یک نشست مطبوعاتی شرکت کردند.

شهر به نیروی پلیس محلی۴ جریب زمین شهرداری را برای مدت ۱۰ سال بدون اجاره خواهد داد. در حال حاضر این قطعه زمین واقع در محله فاکلتتا طی سالیان متمادی توسط ساکنین به زباله دانی غیرقانونی تبدیل شده استا.این اقدام یک تیر و دو نشان اگرچه تبدیل زمین های توسعه نیافته به پارکینگ ممکن است از نظر محیط زیست بهترین راه حل نباشد، اما مسئولان بر این باورند که این حداقل گامی در مسیر درست در جهت بی نظمی فضای شهری از زباله و ماشین های پارک شده است. . با ایجاد این پارکینگ مشکلات خودروهای توقیف شده و تخلیه غیرمجاز را برطرف خواهیم شد.خودروهای مورد بحث خودروهایی هستند که توسط پلیس از رانندگان مست یا دارای مواد مخدر توقیف شده و همچنین خودروهایی هستند که به عنوان مدرک در پرونده های قضایی بازداشت شده اند. خیابان‌های اطراف بخش‌های پلیس برای سال‌ها توسط این خودروها مسدود شده است. پیشنهاد این طرح همچنان باید در جلسه بعدی شورای شهر صوفیه به تصویب نهایی برسد.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه