بایگانی‌ها

کمکهای مالی به کارآفرینان سیاه پوست

کسب‌وکارهای نوپا: کمکهای مالی به کارآفرینان سیاه پوست از اقدامات ابتکاری شرکت مشهور آموس برای موفقیت کارآفرینان است.این یک برنامه کمک مالی و راهنمایی است که هدف آن ارائه ابزارها و منابع برای حمایت از مشاغل کوچک سیاه پوستان است. از طریق آن، شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ای شرکت خواهند کرد که در آن  در مورد ارائه یک نمای کلی از کسب‌وکارشان، چرایی تبدیل شدن آن به یک شرکت موفق و نحوه استفاده از وجوه اعطایی برای ثبات بلندمدت ِتوضیحات تفصیلی ارائه خواهند کرد.

به عنوان بخشی از این ابتکار، سه صاحب کسب و کار ۵۰هزار دلار سرمایه نامحدود از Famous Amos دریافت خواهند کرد که مجموعاً ۱۵۰ هزار دلار جوایز نقدی است. پشتیبانی  های لازم نیزهمچنین از طریق مجموعه کاملی از منابع آموزشی، مربیگری و شبکه ای که توسط اتاق بازرگانی سیاه ملی ارائه می شود، انجام می شود.

Rachna Patel، مدیر ارشد بازاریابی برای Famous Amos، گفته: «ما ابتکار کارآفرینان موفق Amos Ingredients را برای حمایت از مشاغل سیاه پوست و احترام به میراث بنیانگذار برند، آقای Wally Amos ایجاد کردیم.

برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید دارای مالکیت سیاه‌پوستان باشند و به مدت پنج سال یا کمتر در زمان ارایه درخواست در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲سابقه فعالیت داشته باشند. ده فینالیست ملی انتخاب، داوری و توسط برخی از شرکت‌ها به سه دریافت‌کننده محدود می‌شوند.

از جمله مندی بومن، بنیانگذار رسمی بلک وال استریت. استیو کانال، مدیر عامل فلوریش؛ رابی مرچارلز، معاون مشارکت در The American Dream Fund & Marketplace. و نانسی هریس و تریسی گرین، از بنیانگذاران Vontelle، LLC، یکی از سه کسب و کار انتخاب شده از اولین چرخه ابتکار مؤلفه های معروف آموس برای موفقیت کارآفرینا نبوده اند.

برندگان کمک هزینه و منابع دیگر حمایتی در ۲۹آگوست ۲۰۲۲ اعلام خواهند شد. اولین دوره طرح کمک هزینه با ۲۷۵۰درخواست ُدر نهایت سه شرکت: MeLisa Chanele، Black Girl MATHgic، و Vontélle برنده کمک هزینه بودند.

وضعیت مشاغل کوچک سیاهپوست

بر اساس گزارش اداره مشاغل کوچک (SBA)، کسب‌وکارهای سیاه‌پوست حدود ۳۰۷ میلیون از ۳۲.۳ میلیون کسب‌وکار کوچک کشور را تشکیل می‌دهند. مشاغل تحت مالکیت سیاهان نزدیک به ۱۰٪ از مشاغل کوچک در سراسر کشور را تشکیل می دهند که تنها ۱۲۴۵۵۱ (۰.۳۸٪) کارمند دارند.

علاوه بر این، بر اساس نظرسنجی اعتباری کسب و کارهای کوچک سال ۲۰۲۱ سیستم فدرال رزرو، اکثر صاحبان مشاغل کوچک گزارش کردند که در مراحل اولیه همه‌گیری کورونا با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، که بالاترین میزان آن توسط صاحبان مشاغل سیاه پوست با ۹۲ درصد گزارش شده است. این نظرسنجی همچنین به چالش‌هایی در دریافت حمایت‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر اشاره کرد، زیرا تنها ۴۳ درصد از مشاغل سیاه‌پوست؛ در مقایسه با ۷۹ درصد از شرکت‌های سفیدپوست، وام‌های برنامه حفاظت از چک (PPP) را دریافت می‌کنند.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه