بایگانی‌ها

کسب و کار دیجیتال چیست؟

کسب‌وکارهای نوپا:سوال اصلی این است که:کسب و کار دیجیتال چیست؟ این یکی از سوالات متداول در اینترنت است. دیجیتالی شدن به معنای تبدیل هر کسب و کاری به یک کسب و کار دیجیتال با استفاده از فناوری های دیجیتال است. هدف اصلی دیجیتالی شدن، ایجاد درآمد بیشتر و ایجاد فرصت های جدید ارزش افزوده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در مرحله دیجیتالی شدن هستند. کسب و کارهای برتر قبلاً این تکنیک را انجام داده اند و در زمینه اقتصادی، مالی و رضایت مشتری بسیار موفق هستند.

پیگیری آخرین به روز رسانی ها و حقایق در مورد دیجیتالی شدن برای هر کسی که می خواهد کسب و کار خود را راه اندازی کند یا تجارت خود را به دیجیتال تبدیل کند بسیار مهم است. برخی از محبوب ترین فناوری های دیجیتال عبارتند از: هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، محاسبات کوانتومی، محاسبات لبه، بلاک چین، 5G، اینترنت اشیا (IoT) و غیره.

به همین جهت بیش از ۲ میلیارد وب سایت در جهان وجود دارد. اینترنت چیز بزرگی است، بنابراین اندازه گیری اندازه واقعی آن آسان نیست. با این حال، غول های فناوری اطلاعات، یعنی مایکروسافت، آمازون، گوگل و فیسبوک به تنهایی، حدود ۱.۵ میلیون ترابایت داده ذخیره می کنند.

گروه تکنولوژی

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه