بایگانی‌ها

کار آفرین خلاق در بازار خودروهای الکتریکی

کسب و کارهای نوپا: در بازار خودروهای الکتریکی فرصتی بسیار مناسب برای کارآفرینان وجود دارد. بدین ترتیب که ساخت خودروهای برقی در صنعت خودرو در حال گسترش هستند .

در حالی که تمام توجهات معطوف به رونمایی از خودروهای پر زرق و برق و برنامه‌های استراتژیک خودروسازان برای رقابت در آینده الکتریکی بود؛، یک نکته حیاتی تا حد زیادی از کانون توجه خارج شده بود،این موضوع ارایه خدمات به  دارندگان خودرو های برقی بود. تسلا، بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی، به طرز عجیبی با مشکلات موجود در زمینه خدمات رسانی به ناوگان رو به رشد خود دست و پنجه نرم می کرد زیرا با افزایش سرسام آور تقاضا برای خودروهای برقی با باتری، امکان ارایه خدمات صرفا و تنها از طرف شرکت تسلا؛امکان پذیر نبود.

وقت شناسی

یکی از کارآفرینان این فرصت را تشخیص داد و به سمت سرمایه گذاری در خصوص تقاضا حرکت کرد. کارل مدلاک که قبلاً مدیر منطقه تسلا بود، از سال۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳، به این استارت‌آپ نوپا کمک کرد تا به تدریج از بخشهای کوچک تا همه بخشها در خودروهای برقی خدمات ارایه دهد. او پس از ترک تسلا، دانش خود را در مورد خودروهای برقی ؛ بیشتر کرد و متعاقب آن نیز  یک تعمیرگاه افتتاح کرد که به سرعت به مکانی کلیدی در شمال غربی اقیانوس آرام برای مالکانی تبدیل شد که در رزرو خدمات برای خودروهای برقی خود مشکل داشتند.

امروزه مدلاک می گوید: «ما یکی از تنها جاهایی هستیم که کسی می‌تواند برای خودروهای برقی، خودروهای الکتریکی برود.

گروه خبر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه