بایگانی‌ها

کاردرمعدن سخت ترین کاراست

کسب‌وکارهای نوپا: کاردرمعدن سخت ترین کاراست.این دقیقاً به این مفهوم است که  درعالم واقع این خبر که بیکاری استرس زا است؛ واقعیت ندارد. در حالی که کار می تواند منبع بزرگ استرس برای بسیاری از افراد باشد. نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند که از یک چهارم تا تقریباً نیمی از آمریکایی‌های شاغل می‌گویند که شغلشان بسیار استرس‌زا است

در این میان شکی نیست که معدنچیان – به ویژه آنهایی که به اعماق زمین می روند – با استرس باورنکردنی روبرو هستند. محیط این کار به تنهایی برای منصرف کردن بیشتر افراد از پذیرش شغل معدنچی بودن کافی است. معدنچیان ساعت های طولانی را در تاریکی می گذرانند و نمی توانند خورشید را ببینند یا هوای واقعا تازه را تنفس کنند. آنها در شرایط سخت  کار می کنند و خطر کشته شدن یا گرفتار شدن آنها در زیر زمین،همیشه وجود دارد. اگر اینها کافی نباشد، کار از نظر فیزیکی نیز سخت است.

از طرف دیگر خطرات سلامتی معدنچیان حتی تا دوران بازنشستگی آنها گسترش می یابد، زمانی که آنها ممکن است به بیماری های مربوط به استنشاق گرد و غبار یا دود زغال سنگ در تمام این سال ها مبتلا شوند. و – حتی اگر کار استرس زا است – آنهاهمواره نگران هستند که معدن بسته شود و این به قیمت بیکار شدن آنها تمام شود.

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه