بایگانی‌ها

هلندی ها به عنوان ماهرترین مردمی انتخاب شدند که انگلیسی را یاد گرفته اند

کسب‌وکارهای نوپا:هلندی ها پنج سال متوالی به عنوان ماهرترین مردمی انتخاب شدند که انگلیسی را یاد گرفته اند. شاخص مهارت انگلیسی یک رتبه بندی سالانه است که تسلط بر زبان انگلیسی را در جوامعی که زبان مادری نیستند فهرست می کند. بار دیگر، هلند در رتبه اول شاخص مهارت زبان انگلیسی قرار دارد. جایگاه برتر این کشور از سال ۲۰۲۲تثبیت شده است، که نشان می دهد هلندی ها در برخورد ماهرانه با زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم، پیشگامان جهان بوده اند.

شاخص مهارت انگلیسی EF (EPI) سطوح مهارت و توانایی‌ها را در بین همه کشورهایی که زبان انگلیسی در آن‌ها زبان مادری و مادری اکثریت جمعیت در نظر گرفته نمی‌شود، تجزیه و تحلیل می‌کند. اولین مورد ازچنین رتبه‌بندی ای در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و از آن زمان به بعد، هلند همیشه بخشی از سه رتبه برتر بوده است و در پنج سال گذشته قهرمان بلامنازع از این نظر بوده است.

در کشور هلند شهر بردا شهری با بالاترین تسلط به زبان انگلیسی است EF مهارت های زبان انگلیسی ۱۱۳ کشور را بر اساس نتایج آزمون استاندارد شده۲.۲ میلیون انگلیسی زبان غیر بومی آزمایش کرد. هلند امتیاز EF EPI ۶۴۷ را در مقایسه با میانگین جهانی ۵۰۲ دریافت کرد.

این رتبه بندی به طور طبیعی به این معنی است که هلندی ها به عنوان یک جامعه “تسلط بسیار بالایی” در زبان شکسپیر از خود نشان می دهند. این رتبه بندی همچنین این مهارت را در سطوح منطقه ای و محلی نیز تجزیه و تحلیل می کند. از این رو، می‌توانیم ببینیم که شهر بردا در صحبت کردن به زبان انگلیسی با امتیاز ۶۷۱ قهرمان بلامنازع قهرمانان است.

با این وجود، تجزیه و تحلیل کلی EF EPI اشاره می کند که جمعیت جهان به طور کلی زمانی که صحبت از درک بهتر زبانی است که زبان امروزی محسوب می شود، دچار رکود شده است. در مناطقی مانند خاورمیانه و آمریکای لاتین، افراد جوان‌تر و بیشتر در حال بهتر شدن در زبان انگلیسی هستند، اما در سایر نقاط جهان، از جمله هلند، در واقع کاهش جزئی مشاهده شده است.

گروه اخبار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه