بایگانی‌ها

مشاغل فصلی در شیلی(۵)

کسب‌وکارهای نوپا:پارک ملی تورس دل پین، در شیلی یک شیلی کوچک است، اما اگر به دنبال مشاغل فصلی زمستانی هستید، دقیقاً همان مکان را پیدا کرده اید! این کشور ساحلی که بیش از نیمی از طول آمریکای جنوبی را شامل می شود بسیار بیشتر از استراحتگاهها و سواحل است.

در حالی که به طور معمول به عنوان یک پناهگاه هوای گرم در نظر گرفته می شود، شیلی دارای بالقوه متنوع ترین جغرافیای جهان است، از سواحل بکر و آب و هوای گرم در شمال تا یخچال های طبیعی بزرگتر از حد معمول در جنوب. پاتاگونیا به تنهایی کافی است تا هر فردی را وادار کند فوراً چمدان های خود را ببندد، و اگر واقعاً در لبه زمین درگیر ماجراجویی در فضای باز شدید، مشاغل کوتاه مدت در خارج از کشور در شیلی برای شما مناسب است.

آسمان برای مشاغل فصلی مربوط به فضای باز در شیلی محدودیت دارد: آموزش اسکی، کار به عنوان راهنمای تور غار در پاتاگونیا، راهپیمایی با کفش برفی در یخچال‌های طبیعی. درگیر شدن در فعالیت‌های هوای سرد به معنای واقعی کلمه فقط نوک کوه یخ (یا یخچال طبیعی) است، بنابراین اگر بیشتر اهل آب و هوای معتدل هستید، هرگز نترسید! فرصت‌های موجود در بسیاری از تاکستان‌های مشهور جهانی شیلی را بررسی کنید

یا اگر به کمک به حیوانات علاقه دارید فرصتهای شغلی زیادی فراهم است. ضمن آنکه میتوانید در تأمین امنیت برای حیات وحش و حفاظت از طبیعت مشارکت کنید. بسیاری از انواع حیوانات از قطب جنوب به شمال مهاجرت می کنند و نیاز به محافظت دارند . همچنین افراد شاغل در اینگونه کارها به حفظ امنیت و زیبایی بسیاری از پارک های ملی این کشور کمک می کنند.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه