بایگانی‌ها

مشاغل فصلی استرالیاونیوزلند (۱)

کسب‌وکارهای نوپا:مشاغل فصلی در خارج از کشور در استرالیا ونیوزلند بسیار رایج هستند! کار فصلی دارای مزایای جدی است، از جمله بزرگترین آنها این است که استرالیا و نیوزلند ویزای تعطیلات کاری را بدون نیاز به شرایط تحصیلی ارائه می دهند (اکثر کشورهای دیگر از متقاضیان می خواهند که در حال حاضر در دانشگاه ثبت نام کنند یا در سال قبل دانشجو باشند) .

این بدان معناست که همه افراد ۲۵ساله هایی که یک چهارم بحران زندگی را تجربه می کنید، می توانید شغل فصلی پیدا کنند.کار در استرالیا یا نیوزلند در فصل تابستان به معنای یک چیز است: تنوع. با پوشش چنین منطقه عظیمی از سیاره ما، تنوع گسترده ای از آب و هوا، و فرصت های شغلی بعدی وجود دارد که برای هر نوع مسافری عالی است!

به طور جدی، همه چیز و همه چیز در استرالیا و نیوزلند در دسترس است. از حفاظت از دیواره مرجانی بزرگ گرفته تا کار مزرعه در Outback، هیچ محدودیتی وجود ندارد! حتی با وجود اینکه انگلیسی پرمخاطب ترین زبان در هر دو کشور است، تنها حدود ۷۵درصد استرالیایی ها و نیوزلندی ها فقط انگلیسی را در خانه صحبت می کنند، به این معنی که فرصت های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی در منطقه نیز وجود دارد.

گروه کسب و کار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه