بایگانی‌ها

مسابقه زشت ترین چمن برای صرفه جویی در آب

کسب‌وکارهای نوپا:مسابقه زشت ترین چمن برای صرفه جویی در آب است؟در حقیقت باید پرسید چرا اولند و گوتلند این دو جزیره سوئدی که زشت ترین چمن را دارد با هم رقابت می کنند؟در یک چالش غیرمعمول با مزایای زیست محیطی منطقه گوتلند، دولت جزیره دورافتاده سوئد، دو سال پیش مسابقه‌ای تا حدی غیرعادی راه‌اندازی کرد که زشت‌ترین چمن محلی را اهدا کرد.

علاوه بر این، این ایده در سایر بخش‌های سوئد نیز جایی که رقابت‌های مشابهی به وجود آمد، زمینه مناسبی پیدا کرد. جدیدترین آنها چالش تابستان امسال است که در آن جزیره بزرگ دیگر سوئد، Öland، دستکش را از طریق دریای بالتیک به سمت Gotland پرتاب می کند تا مقایسه کند که کدام یک از این دو منطقه خانه بد ترین چمنزار است. اگر قبلاً با این روند عجیب و غریب نوردیک گیج شده اید، تنها نیستید. با این حال، یک توضیح منطقی وجود دارد و مربوط به مراقبت از محیط زیست در تابستان است. و به طور خاص، با صرفه جویی در آب. میانگین دمای جهانی در سیزده ماه گذشته بالاترین دمای ثبت شده روی زمین است. این یک تحول نگران‌کننده و جدی است و به ما یادآوری می‌کند که باید در استفاده از آب‌های زیرزمینی دقت بیشتری داشته باشیم.

آبیاری چمن‌ها در تابستان فقط برای اینکه چمن‌های آن سبز و بکر باقی بمانند، به سرعت به یک تجملات بیهوده تبدیل می‌شود که هیچ هدف خاصی ندارد. از این نظر، اجازه دهید که چمن شما خشک شود و کاملاً تکه تکه و آفتاب سوخته شود، راهی برای نشان دادن این است که در مصرف آب صرفه جویی می کنید و به طبیعت اجازه می دهید مسیر خود را طی کند. بهترین بودن در آبیاری نکردن علف همچنین ممکن است تعجب کنید که چرا مردم سوئد، با منابع آبی فراوانشان در شمال و دمای بسیار ملایم تر حتی در تابستان، اینقدر نگران صرفه جویی در مصرف آب هستند. واقعیت این است که مانند بسیاری از جزایر در سراسر جهان، اولند و گوتلند هر دو در برابر افزایش دما و شرایط خشک بسیار آسیب‌پذیرتر هستند زیرا رودخانه‌ها یا دریاچه‌های بزرگی برای تکیه ندارند. اکنون ما این شانس را داریم که نشان دهیم گوتلند در آبیاری نکردن چمن‌ها بهترین است. مردم گوتلند به خوبی مجهز هستند و سال ها آموزش و دانش خوبی در زمینه صاف کردن باغ و صرفه جویی در مصرف آب دارند. کلارا یوهانسون، بورگهولم انرژی، نماینده اولند در پاسخ به ستایش ساکنان جزیره‌اش پرداختند: «ما چندین سال است که با ممنوعیت آبیاری تمرین کرده‌ایم، وقت آن است که مبارزه کنیم. من کاملاً معتقدم که چمن برنده در اولند است، اکنون فقط باید آن را پیدا کنیم. باشد که زشت ترین چمن برنده شود!

گروه آموزش

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه