بایگانی‌ها

فروشگاه کوچک ایرلندی برنده جایزه کسب و کار برتر

کسب‌وکارهای نوپا:فروشگاه کوچک ایرلندی در قلب تگزاس جایزه برتر را برای خرده فروشی دریافت می کند Things Celtic توسط مجله Gifts and Decorative Accessories به عنوان بهترین خرده فروش تخصصی در برنامه جوایز برتری انتخاب شده است.

فروشگاه Things Celtic که در دوبلین، تگزاس واقع شده است، برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ در آستین افتتاح شد و سپس در سال ۲۰۱۸به شهر کوچک و با نام مناسب دوبلین نقل مکان کرد. موضوعات ایرلندی یا اسکاتلندی را برای رویدادهای خود انتخاب کردند.

خانم دیویدسون هویت برند را در دوبلین پیدا کرد و جایگاه فروشگاه هم در نما و هم در کالاهای آن مشهود است. این فروشگاه کوچک دارای مجموعه وسیعی از لباس‌ها و لوازم جانبی، لباس‌های مجلل مانند روسری‌های پشمی، مجموعه‌ای از جوراب‌های بد بو، هدایایی از جمله مواد غذایی و هنر دیواری، و همچنین مجموعه بزرگی از هدایای اسپند و جواهرات نقره و طلا است.

مجموعه ای از اقلام سوغاتی ارزان ایرلند مانند تی شرت، آن را به یک ایستگاه محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. او گفت که تعطیلی‌های Covid-۱۹او را مجبور به بازاریابی خلاقانه‌تر از جمله تاکید بر فروش آنلاین و همچنین فروش زنده ماهانه کرد که بسیار موفق هستند.

خانم دیویدسون از Dubliners، انجمن سلتیک آمریکای شمالی و مشتریان وفاداری که بیش از ۲۰سال فروشگاه را دنبال کرده اند، قدردانی کرد.خانم دیویدسون هویت برند را در دوبلین پیدا کرد و جایگاه فروشگاه هم در نما و هم در کالاهای آن مشهود است.

این فروشگاه کوچک دارای مجموعه وسیعی از لباس‌ها و لوازم جانبی، لباس‌های مجلل مانند روسری‌های پشمی، مجموعه‌ای از جوراب‌های بد بو، هدایایی از جمله مواد غذایی و هنر دیواری، و همچنین مجموعه بزرگی از هدایای اسپند و جواهرات نقره و طلا است. مجموعه ای از اقلام سوغاتی ارزان ایرلند مانند تی شرت، آن را به یک ایستگاه محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

او گفت که تعطیلی‌های Covid-۱۹ او را مجبور به بازاریابی خلاقانه‌تر از جمله تاکید بر فروش آنلاین و همچنین فروش زنده ماهانه کرد که بسیار موفق هستند. خانم دیویدسون از Dubliners، انجمن سلتیک آمریکای شمالی و مشتریان وفاداری که بیش از ۲۰ سال فروشگاه را دنبال کرده اند، قدردانی کرد.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه