بایگانی‌ها

سرویس جدید تاکسی دوچرخه در پاریس شغل جدید

کسب‌وکارهای نوپا:سرویس جدید تاکسی دوچرخه در پاریس از امروز آغاز به کار کرد این وسیله نقلیه جدید نوید می دهد که سریعتر و کارآمدتر از کابین خودرو باشد از امروز، یک گزینه جدید تحرک برای استخدام در خیابان های پاریس وجود خواهد داشت. این دوچرخه که Heetch Bike نامیده می شود، یک سرویس تاکسی است که راننده ای را سوار بر دوچرخه در حال کشیدن کابین مسافران نشان می دهد.

در حال حاضر، فقط در آخر هفته ها در دسترس خواهد بود. این سرویس جدید خود را متمایز از تاکسی‌های سنتی خودرو و نیز از توک‌توک‌هایی که اخیراً در پایتخت فرانسه با جمعیت توریستی مد شده‌اند، به بازار عرضه می‌کند.برای اینکه نسبت به دوام این نوع حمل‌ونقل اجاره‌ای شکی وجود نداشته باشد، هدف از ارائه آن است: «به نقل از 20minutes، این است که :قول ما این است که سفر در پاریس ۴۰ درصد سریع‌تر و ۲۰ درصد ارزان‌تر از VTC باشد». VTC اصطلاح فرانسوی برای خدمات تاکسی است که خارج از حوزه مجوز رسمی تاکسی کار می کنند، در اصل به معنای هر سرویس حمل و نقل اجاره ای با راننده است. این شامل خدماتی مانند اوبر می شود.

پشت ادعای خدمات تحرک سریعتر چیست؟ Heetch Bike قصد دارد از محبوبیت روزافزون دوچرخه در پایتخت فرانسه و کاهش نقش خودروهای شخصی بهره ببرد. طبق گفته Actu Paris، این شرکت بر اساس وعده خود مبنی بر ارائه خدمات سریعتر نسبت به تاکسی ها عمل می کند، زیرا با توجه به افتتاح منطقه ترافیک محدود (ZTL) در مرکز شهر در اواخر سال جاری، تردد خودروها در آن منطقه محدودتر خواهد شد.

این یک فرصت طلایی برای گزینه‌های جابه‌جایی پایدار، مانند دوچرخه‌ها برای تسخیر خیابان‌ها و در نتیجه راهی بهتر و سریع‌تر برای حرکت در مرکز شهر پاریس خواهد بود. و برای کسانی که نگران این هستند که تاکسی های دوچرخه قادر به ارائه راحتی مانند اتومبیل ها نباشند، هیتس پاسخ می دهد که کابین آنها دارای صندلی های نیمکتی گرم شونده، شیشه جلوی محافظ و سقف شیشه ای است. به این ترتیب مسافران با وجود شرایط جوی تضمین می‌شوند که با خیال راحت به مقصد برسند.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه