بایگانی‌ها

رونق کسب وکارِ کارخانه آب شیرین کن در اسپانیا

کسب‌وکارهای نوپا:رونق کسب وکار کارخانه آب شیرین کن در اسپانیا به دلیل شدت گرفتن خشکسالی است.با بدتر شدن وضعیت خشکسالی در منطقه کاتالونیا به کارخانه های خصوصی آب شیرین کن اجازه فعالیت می دهد. دولت کاتالونیا به طور رسمی استفاده از کارخانه‌های نمک‌زدایی خصوصی را مجاز دانسته است، اما تنها به این دلیل که ثابت شده باشد که آنها می‌توانند بخش‌های اقتصادی ضروری را تقویت و حفظ کنند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که منطقه اسپانیا با خشکسالی بی‌سابقه‌ای روبه‌رو می‌شود که ماه گذشته اعلام وضعیت اضطراری و به دنبال آن محدودیت‌هایی در مصرف آب را ضروری کرد. تصمیم جدید به عنوان راهی برای اجازه دادن به بخش‌های خصوصی مهم مانند گردشگری، صنعت و کشاورزی برای حفظ فعالیت‌های خود تا پایان خشکسالی تلقی می‌شود. ظاهراً، این اقدام به انگیزه درخواست غیررسمی انجمن صاحبان هتل ها در شهر ساحلی محبوب Lloret de Mar بوده است.

ماه گذشته، هتل ها منابع مالی اشان را با هم ترکیب کردند و یک کارخانه آب شیرین کن سیار به ارزش ۱-۵میلیون یورو خریداری کردند، با این حال، آنها همچنان نیاز بیشتری داشتند. مجوز رسمی مقامات به منظور بهره برداری از آن. کارخانه آب شیرین کن آب را از زیر ساحل استخراج می کند تا از سطح دریا. این کارخانه ظرفیت ۵۰ متر مکعب در ساعت دارد و می تواند در اردیبهشت ماه آماده بهره برداری شود. با این حال، مقامات اطمینان حاصل کردند که اعطای چنین مجوزی مشروط به شرایط خاصی است تا تأیید شود که مشاغل همچنان قوانین اضطراری خشکسالی را رعایت کرده و از آن پیروی می کنند. کارخانه های خصوصی آب شیرین کن باید با استانداردهای آژانس آب کاتالونیا (ACA) مطابقت داشته باشند. صاحبان آن باید ثابت کنند که عملکرد آن باعث ارتقای فعالیت های اقتصادی منظم و صرفه جویی در مشاغل می شود، به علاوه آنها باید نشان دهند که قوانین اضطراری صرفه جویی در مصرف آب را که توسط طرح خشکسالی الزامی شده است، رعایت کرده اند. جالب اینجاست که قانون جدید در واقع به این معنی است که در مورد هتل هایی که یک کارخانه آب شیرین کن خصوصی را اداره می کنند، اجازه پر کردن استخرهای هتل را می دهند زیرا این بخشی از فعالیت اقتصادی تسهیلات گردشگری در نظر گرفته می شود.

در مورد وضعیت کلی خشکسالی باید اشاره کرد پس از بیش از یک ماه وضعیت اضطراری، نه تنها اوضاع بهبود نیافته بلکه بدتر هم شده است. دیروز و برای اولین بار، ۱۲ شهرداری در منطقه ژیرونا در سطح اضطراری ۲ قرار گرفتند که شدیدترین سطح است. این امر مستلزم آن است که افراد ساکن در این جوامع مصرف روزانه آب خود را از ۲۰۰ لیتر به ۱۸۰ لیتر کاهش دهند.

گروه کسب وکار

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه